شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##سخنگوی#القسام:#جنگ#زمینی،#منتظر#دشمن#هستیم

سخنگوی القسام: در جنگ زمینی، منتظر دشمن هستیم

سخنگوی القسام: در جنگ زمینی، منتظر دشمن هستیم

فارس نوشت: سخنگوی گردانهای عزالدین القسام با اشاره به اینکه زمان برتری نظامی و اطلاعاتی ادعایی دشمن به پایان رسیده، گفت که دوران شکست صهیونیستها آغاز شده است.

ابوعبیده سخنگوی گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- گفت که در هفتم اکتبر (روز آغاز عملیات طوفان الاقصی)، دژهای دشمن مانند لانه عنکبوت، فرو ریخت و در آن زمان پیروزی را مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه هدف قرار دادن ساختمانهای مسکونی و بیمارستانها، صرفا ننگ و عار به دنبال دارد، تأکید کرد: در جنگ زمینی، منتظر دشمن هستیم تا معنای قدرت و فداکاری را به آن یاد بدهیم و به دشمن، شکست را تحمیل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری سما، سخنگوی القسام با اشاره به اینکه زمان برتری نظامی و اطلاعاتی ادعایی دشمن به پایان رسیده و دوران شکست صهیونیستها آغاز شده است، گفت: از حاکمان عرب نمی‌خواهیم برای دفاع از کودکان غزه یا مقدسات، ارتشهای خود را حرکت دهند؛ زیرا ما نابودی اسرائیل را بر عهده گرفته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه علت کشتار ملت فلسطین، شکستهای دشمن است، تصریح کرد: دشمن در مذاکرات اخیر بر سر اسرا، زمان زیادی را تلف کرد و بمباران وحشیانه آن، باعث کشته شدن ۵۰ نفر از آنان (اسرا) شده است.

ابوعبیده با بیان اینکه زمان فروش توهم به جهان درباره دروغ ارتش شکست ناپذیر و تانکهای مرکاوا به پایان رسیده است، گفت: ما این تانک را در غزه نابود کردیم. نفرین دهه هشتم، گریبان اسرائیل را خواهد گرفت [و نابود خواهد شد].

وی با اشاره به اینکه در قبال اسرای دشمن صهیونیستی باید همه اسرای فلسطینی در زندانهای اسرائیل آزاد شوند، خاطر نشان کرد: قطعا پیروزی متعلق به ماست.

310310