شهر خبر

اظهارات مهم فرمانده ارشد ارتش درباره دستاوردهای نیروی زمینی

اظهارات مهم فرمانده ارشد ارتش درباره دستاوردهای نیروی زمینی

امیر سرلشکر حسنی سعدی گفت: نیروی زمینی ارتش توانسته است با تمام توان در عرصه ارتقای اقتدار دفاعی کشور ظاهر شود و متناسب با تهدیدات پیش‌رو، انتظارات و نیازها را برآورده کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی، جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در حاشیه رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان با اشاره به اقتدار روز افزون نیروی زمینی در راه تداوم امنیت پایدار در سطح کشور اظهارداشت: بحمدالله در رزمایش‌های اخیر به ویژه رزمایش اقتدار ۱۴۰۲، نیروی زمینی ارتش توانسته است با تمام توان ظاهر شده و متناسب با تهدیدات پیش‌رو، انتظارات و نیازها را برآورده کند.

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با تأکید بر اهمیت تعامل و همکاری همه دستگاه‌های کشوری و لشکری در راه اقتدار دفاعی کشور اظهار داشت: این همکاری موجب نوآوری در عرصه دفاعی کشور می‌شود و ما امیدواریم با پشتیبانی مناسب از توانمندی‌های داخلی، شاهد اقتدار روز افزون باشیم.

وی در پایان خواستار حمایت از نیروهای مسلح کشور به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه ساخت و تولید تجهیزات و تسلیحات شد.

۲۷۲۷