شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##بازار#سهام#قرمزتر#روز#بورسی#همه#فروشنده#کرد

بازار سهام قرمزتر از هر روز / بورسی که همه را فروشنده کرد

بازار سهام قرمزتر از هر روز / بورسی که همه را فروشنده کرد

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با کاهش ۵۰۸ هزار و ۵۷ واحد مثبت به ۱ میلیون و ۹۵۱ هزار واحد رسید.

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با کاهش ۵۰۸ هزار و ۵۷ واحد مثبت به ۱ میلیون و ۹۵۱ هزار واحد رسید و شاخص هم وزن با کاهش ۲۳ هزار و ۵۴۸ واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۶۵۳ هزار واحد توقف کند. ارزش کل معاملات امروز بورس تهران ۵۱۰ میلیارد تومان بوده است. در معاملات امروز نمادهای "فولاد" با ۳۴۵۵، "فارس" با ۲۳۹۶ و "شستا" ۲۲۱۴ واحد منفی سه نماد تاثیرگذار بر شاخص بودند.

نقشه6

همچنین از سوی دیگر در بازار فرابورس شاهد کاهش ۶۷۲ واحدی در شاخص کل بودیم که منجر شد این شاخص در محدوده ۲۳ هزار و ۹۰۳ واحدی توقف کند. در این بازار نماد "آریا"با ۸۴ واحد، "وسپهر" ۴۳ واحد و "خاور" با ۳۳ واحد منفی از تاثیرگذارترین‌ها بر شاخص کل بودند.

در بازار امروز تعداد ۵۲ نماد مثبت و ۷۴۶ نماد منفی بودند، همچنین ۱۴ صف خرید و ۳۲۹ صف فروش را در طول معالات امروز شاهد بودیم.

از طرفی نمادهای فزر، حفارس و فاذر بیشترین خالص خرید حقیقی ها و شستا، وبملت و شپنا بیشترین خالص خرید حقوقی ها در شنبه ریزشی بورس بوده است.

 ارزش معاملات خرد (بورس و فرابورس) در روز جاری به سطح ۴،۷۷۲ میلیارد تومان رسیده است. همچنین  ارزش دلاری بازار (بورس و فرا‌بورس) در روز جاری به ۱۵۵ میلیارد دلار رسید.