شهر خبر

رهن خانه در قیطریه چقدر شد؟ / رهن واحد ۱۶۰ متری در قیطریه ۲.۵ میلیارد شد

رهن خانه در قیطریه چقدر شد؟ / رهن واحد ۱۶۰ متری در قیطریه ۲.۵ میلیارد شد

در این گزارش قیمت جدید رهن خانه در قیطریه را مورد بررسی قرار دادیم.

بازار مسکن یکی از بزرگترین بازارهای جهان است و تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. عواملی مانند نرخ بهره، تورم، درآمد مردم، تغییرات جمعیتی، تغییرات قوانین و مقررات، تغییرات در بازار سرمایه و سیاست‌های دولتی می‌توانند بر بازار مسکن تأثیر بگذارند.

به عنوان مثال، افزایش نرخ بهره می‌تواند باعث کاهش تقاضا برای خرید مسکن شود، در حالی که کاهش نرخ بهره می‌تواند باعث افزایش تقاضا و قیمت مسکن شود. همچنین، تورم می‌تواند باعث افزایش قیمت مسکن شود و درآمد مردم نیز می‌تواند بر توانایی آن‌ها در خرید مسکن تأثیر بگذارد.

امروز نگاهی به قیمت رهن کامل آپارتمان در قیطریه داریم و بررسی می‌کنیم خانه نوساز در قیطریه با چه مشخصاتی می تواند خانه رهن کرد

قیطریه محله‌ای قدیمی در شمال شهر تهران و منطقه شمیران است که در منطقه ۱ شهرداری تهران و در شهرستان شمیرانات قرار دارد. وجود بزرگترین و زیباترین پارک تفریحی منطقه به نام پارک قیطریه از خصوصیات منحصر به فرد زیست‌محیطی این محل می‌باشد. این محله با مساحتی معادل ۱٬۵۲۷۱۱۶ کیلومتر مربع در منطقه ۱ شهر تهران واقع شده‌است.اگر به دنبال واحد نوساز با رهن کامل در قیطریه هستید گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاراه واحد نوساز در قیطریه دارید یک واحد بزرگ لوکس با متراژ ۱۶۰ متر که دارای تمام امکانات است و ۳ اتاق خواب دارد را با مبلغی بالغ‌بر ۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان رهن کنید. 

واحد دیگر با متراژ ۱۰۰ متر که دو خوابه است و آسانسور،انباری،پارکینگ و نوساز است را در قیطریه با ودیعه ۱ میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان کرایه کنید.

همچنین واحد دیگر نوساز با متراژ ۱۵۰ متر که دارای ۳ اتاق خواب،انباری و پارکینگ،آسانسور است در قیطریه این واحد را با رهن کامل ۲ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

اگر واحد ۱۴۸ متری مد نظر دارید، بازواحدی دیگری که نوساز است و ۳ اتاق خواب دارد باید ۳ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان برای این واحد در قیطریه پرداخت کنید.

اگر واحدی کوچکتر می‌خواهید باز واحدی که ۷۵ متر است و ۲ اتاق خواب دارد را می‌توانید با رهن کامل ۹۰۰ میلیون تومان در قیطریه برای اجاره آگهی شده است.

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن کامل یک واحد نوساز در مناطق قیطریه و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن نیازمند هستید.

 با توجه به سال ساخت،منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه رهن کامل خانه نوساز در قیطریه  به دست می آورید.

رهن کامل خانه نوساز در قیطریه

محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان)
قیطریه ۱۶۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۲،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰
قیطریه ۱۰۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
قیطریه ۱۵۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۲،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
قیطریه ۱۵۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
قیطریه ۱۴۸ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۳٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
قیطریه ۱۸۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۳،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
قیطریه ۱۵۵ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۲،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰
قیطریه ۲۱۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۵٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
قیطریه ۱۹۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۳،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
قیطریه ۷۵ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
قیطریه ۱۰۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
قیطریه ۸۵ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۲ ۱،۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰