شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#قیمت مسکن

قیمت مسکن در ایرانشهر چند شد؟ / واحد ۵۰ متری در ایرانشهر به ۴ میلیارد رسید

قیمت مسکن در ایرانشهر چند شد؟ / واحد ۵۰ متری در ایرانشهر به ۴ میلیارد رسید

قیمت جدید مسکن در ایرانشهر منتشر شد.

افزایش قیمت مسکن در تهران طی چند سال گذشته بر کسی پوشیده نیست و مردم این مشکل بزرگ را عمیقا حس کردند. درحال‌حاضر هم با توجه به رکود بازار مسکن و کاهش قدرت خرید مردم، امیدی به بهبود این بازار در آینده‌ای نزدیک نیست.

متوسط قیمت مسکن در تهران درحالی طبق آمار‌های رسمی به حدود متری ۸۰ میلیون تومان رسیده که ممکن است هضم این عدد برای افکار عمومی کمی دشوار باشد.

محله ایرانشهر یکی از اصلی‌ترین محله‌های محدوده مرکز شهر تهران است و به دلیل امکاناتی که دارد از گزینه‌های اولیه بسیاری از خریداران مسکن قرار می‌گیرد،

ایرانشهر قدیمی‌ترین محله تهران است که در جنوب شرقی و ناحیه ۱ منطقه ۶ شهرداری تهران قرار دارد.

این محله از شمال به بلوار کریم خان زند، از جنوب به خیابان انقلاب، از سمت غرب به خیابا قرنی و از سمت شرق به خیابان مفتح جنوبی ختم می‌شود.

محله ایرانشهر در گذشته به خیابان قرنی یا خیابان فیشر شناخته می‌شد که در آن باغ بسیار بزرگی قرار داشت که متعلق به این شخص بود.

به دلیل وجود امکانات و دسترسی بسیار خوب در این محله اهالی و ساکنان با مشکل خاصی روبه رو نیستند؛ چند ساختمان اداری در این محله واقع شده است که برای پیش برد امور ساکنان این محله بسیار لازم و اثرگذار است.

مشکلات سکونت در این محله به مشکلات زندگی در مرکز یک کلانشهر بازمی‌گردد و با وجود دسترسی و امکاناتی که باعث جذابیت آن برای برخی شده است، برای برخی دیگر عاملی برای دوری از آن است. اما با وجود این شرایط کف و سقف قیمت آپارتمان در محله ایرانشهر در چه محدوده‌ای قرار دارد؟

قیمت آپارتمان در محله ایرانشهر

مشاوران املاک محله ایرانشهر می‌گویند قیمت‌ها در این حدوده از طیف گسترده‌ای برخوردار است و همچنین متراژ واحدهای مسکونی نیز از از موارد گوناگونی برخوردار است.

آگهی‌های مسکن ایرانشهر نشان می‌دهد قیمت آپارتمان در این منطقه از متری ۵۰ میلیون تومان آغاز می‌شود و تا متری حدود ۱۳۵ میلیون تومان می‌رسد.

ایرانشهر