شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ال‌کلاسیکو

سورپرایز کارلتو در ال‌کلاسیکو چیست؟

سورپرایز کارلتو در ال‌کلاسیکو چیست؟

ورزش سه نوشت: کارلو آنچلوتی در فاصله نزدیک ۲۴ ساعت قبل از ال‌کلاسیکو، ترکیب مدنظرش برای این بازی را تغییر داده است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید سیستم تیمش برای بازی ال‌کلاسیکو را مشخص کرده است. او پس از پیروزی‌شان برابر براگا، گفت که مشخص است که می‌خواهد مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو چه کاری انجام دهد.

سیستم تیم مشخص است و کارلتو هم این را تایید کرد. رئال با ۴ دفاع، ۴ هافبک و دو بازیکن هجومی بازی خواهد کرد، اما ابهاماتی درباره اینکه چه کسانی بازی را آغاز کنند وجود دارد.

در ظاهر آنچلوتی سه معضل کلیدی دارد که باید حل کند، اما مارکا معتقد است که او بیشتر ترکیب خود را مشخص کرده است، رودریگو در جلو کنار وینیسیوس جونیور بازی می‌کند و تونی کروس در کنار اورلین شوامنی، جود بلینگام و فده والورده به زمین خواهد رفت.

دیروز اعلام شد که کاماوینگا در پست دفاع چپ بازی بازی خواهد کرد اما مارکا ادعا کرده که آنچلوتی می‌خواهد فرلاند مندی، هموطن این بازیکن را در ترکیب اصلی به زمین بفرستد. گفته می‌شود استحکام دفاعی مندی، همراه با حضور کاماوینگا روی نیمکت که یک گزینه جذاب برای تعویض است، باعث شده آنچلوتی تصمیمش را عوض کند و بازی را با یک دفاع چپ معمولی شروع کند. اگر اینطور باشد، این یعنی او بر خلاف دو بازی بزرگ اخیر رئال مادرید مقابل خیرونا و ناپولی عمل می‌کند و کاماوینگا را در پست دفاع چپ قرار نمی‌دهد.

اسپورت نیز با تایید این خبر مدعی شده که کارلتو به دلیل خطر جدی لامینه یامال برای دفاع رئال مادرید، تصمیم گرفته از یک بازیکن دفاعی‌تر استفاده کند.

257 251