شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##خودروی#اقتصادی#چینی#وارد#بازار#این#داخلی#ارزان#است

خودروی اقتصادی چینی وارد بازار شد / این خودروی چینی از داخلی ها ارزان تر است

خودروی اقتصادی چینی وارد بازار شد / این خودروی چینی از داخلی ها ارزان تر است

چانگان سدان جدید خود با نام A۰۵ را روانه بازار کرد. این خودرو در چین با برند Qiyuan عرضه می شود که از زیرمجموعه های جدید چانگان است. A۰۵ در بازار چین از ۱۲۳۰۰ تا ۱۸۱۰۰ دلار قیمت دارد و در ۶ تریم متنوع پیش روی مشتریان قرار می گیرد.

صنعت خودروسازی چین در سال‌های اخیر به یکی از بزرگترین صنایع خودروسازی جهان تبدیل شده است. با توجه به رشد سریع اقتصادی چین و افزایش تقاضا برای خودروهای شخصی، شرکت‌های خودروسازی چینی به سرعت در حال توسعه و رشد هستند. برندهایی مانند Geely، BYD، Changan، Great Wall و SAIC همگی به عنوان برندهای محبوب و معتبر در بازار خودروسازی چین شناخته می‌شوند. همچنین، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی بزرگ جهان نیز در چین فعالیت می‌کنند و تولیدات خود را در این بازار عرضه می‌کنند. با این حال، با وجود رشد قابل توجه این صنعت، هنوز چالش‌هایی مانند کیفیت پایین برخی از خودروها و مشکلات زیست‌محیطی وجود دارد که صنعت خودروسازی چین باید به آن‌ها پاسخ دهد.

چانگان سدان جدید خود با نام A۰۵ را روانه بازار کرد. این خودرو در چین با برند Qiyuan عرضه می شود که از زیرمجموعه های جدید چانگان است. A۰۵ در بازار چین از ۱۲۳۰۰ تا ۱۸۱۰۰ دلار قیمت دارد و در ۶ تریم متنوع پیش روی مشتریان قرار می گیرد.

با توجه به برچسب قیمت و تصاویری که از آن مشاهده می کنیم، به نظر می رسد یک محصول اقتصادی ارزنده به میدان رقابت چینی ها اضافه شده است.

سدان-جدید-چانگان-2

Qiyuan A۰۵ از منظر ابعاد برابر با ۴۷۸۵ میلیمتر در طول، ۱۸۴۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۶۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۷۶۵ میلیمتر است. دستگیره درب های پاپ-آپ و جزئیات بدنه به شکل گیری منظره ای جذاب در نمای جانبی چانگان Qiyuan A۰۵ منتج شده است.

پروفایل دماغه نیز حالتی یکپارچه و داینامیک دارد که به نوعی در محصولات کنونی بازار چین متفاوت و جدید محسوب می شود.

نمای عقب یک منظره تکراری است که مشابه آن را در برندهای مطرح جهانی پیش از این، بارها دیده ایم. روی سقف یک چراغ ترمز که میزبان ۱۴ لامپ ال ئی دی است در حالت بال کوسه نصب شده است.

کابین Qiyuan A۰۵ نقطه قوت این چانگان محسوب می شود که برای این رده قیمتی حقیقتا فوق العاده و جذاب به نظر می رسد. عناصر کرومی اینجا حضور سنگینی دارند تا به نوعی بر کیفیت کار خودروساز تاکید داشته باشند. طراحی فرمان و کنسول جلو نیز به هیچ عنوان در سطح یک محصول اقتصادی قرار ندارد و بیننده را به یاد پرچمدارها می اندازد.

نمایشگر اصلی تنظیمات سیستم سرگرمی در اندازه ۱۳.۲ اینچ، نمایشگر اطلاعات کیلومتر با جانمایی متفاوت و اندازه ۱۰.۲۵ اینچی از جذابیت های این کابین هستند.

سدان-جدید-چانگان-3

چانگان سطح ۲ رانندگی خودران را نیز به این خودرو آورده که بازهم با ۱۸ هزار دلار یک شرایط رویایی را برای مشتریان ایجاد می کند.

پشتیبانی از فرمان های صوتی در این چانگان شامل تنظیمات سیستم تهویه نیز می شود که در نوع خود بسیار جالب است.

در بخش پیشرانه از فناوری پلاگین هیبرید استفاده شده که ترکیبی از تپنده ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر و تک موتور الکتریکی روی محور جلو است. بیشینه قدرت موتور ۱۱۰ بنزینی ۱۱۰ اسب بخار است. عملکرد موتور الکتریکی با توجه به تریم متغیر است. تریم پایه ۱۹۰ اسب بخار خروجی و ۳۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد و در تریم بالاتر به ۲۱۵ اسب بخار و ۳۳۰ نیوتن متر می رسد.

شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر با تریم پرچمدار برابر با ۶.۸ ثانیه محاسبه شده است.

سدان-جدید-چانگان-5

انرژی مورد نیاز Qiyuan A۰۵ از بسته باتری ۹.۰۷ کیلووات ساعت ترنری لیتیم در تریم پایه و ۱۸.۹۹ کیلووات ساعت لیتیم آهن فسفات در تریم بالاتر تامین می شود. برد حرکتی در حالت الکتریکی خالص به ترتیب ۷۰ و ۱۴۵ کیلومتر محاسبه شده است.

برد حرکتی ترکیبی خودرو یعنی اگر باک بنزین پر باشد و باتری نیز شارژ کامل شود بین ۱۲۲۵ تا ۱۳۰۰ کیلومتر خواهد بود.

سدان-جدید-چانگان-4