شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#جدید#قیمت

خرید کفپوش خودرو چقدر هزینه دارد؟ / قیمت جدید کفپوش انواع خودرو + لیست

خرید کفپوش خودرو چقدر هزینه دارد؟ / قیمت جدید کفپوش انواع خودرو + لیست

در این گزارش به بررسی قیمت جدید کفپوش خودرو پرداختیم.

یکی از مهم‌ترین قطعات مصرفی و همچنین لوازم جانبی خودرو می‌توان به کفپوش خودرو اشاره کنیم. کفپوش خودرو یکی مهم‌ترین لوازم هایی است که به نظافت و تمیزی اتاق خودرو کمک می‌کند.

هنگامی که خودرو نو خریداری می‌کنید یک کفپوش که معمولا پلاستیکی است در خودرو قرار دارد. جنس این زیرپایی‌ها معمولا از پلاستیک است و ممکن است خیلی زود سوارخ شود و از بین برود. زیرپایی‌ها از کثیف شدن خودرو جلوگیری می‌کنند و تمیز کردن آن را نیز راحت‌تر می‌کنند. از این رو استفاده از کفپوش برای خودرو در روزهای بارانی و برفی مانع از گلی شدن کف خودرو می‌شود و همچنین کفپوش‌ها جا پایی‌های راحتی نیز هستند که به راحت نشستن در خودرو کمک می‌کنند برای همین بهتر است خودرو زیرپایی داشته باشد تا ظاهر آن بهتر و زیباتر به نظر برسد.

کفپوش‌ها نه تنها گرد و خاک کفش‌ها را می‌گیرند که در اتاق خودرو پخش نشود بلکه در راحتی رانندگی نیز نقش دارند. زیرپایی‌ها تنها جنبه زیبایی ندارند بلکه نقش مهمی در راحتی پاها و جلوگیری از خستگی آنها هنگام رانندگی ایفا می‌کنند. وقتی جنس آنها نرم و مناسب باشد پاها در هنگام رانندگی کمتر خسته می‌شوند.

کفپوش‌ها در انواع و رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارند که قیمت آنها نیز متفاوت است که در ادامه به انواع آن اشاره می‌شود.

در ادامه قیمت جدید انواع کفپوش خودرو را باهم بررسی می‌کنیم. با تیترکوتاه همراه باشید.

براساس آگهی‌های اینترنتی، کفپوش سه بعدی خودرو پانیذ مدل پشت نمدی کد MHLB N مناسب برای سمند سورن پلاس ۲۹۶،۰۰۰ تومان است.

کفپوش پنج بعدی خودرو آرتا مدل پلیت دار LP۹ مناسب برای پژو ۲۰۶، ۱۹۹،۰۰۰ تومان قیمت خورد.

کفپوش سه بعدی خودرو پانیذ مدل پشت نمدی کد MHLB N مناسب برای ساینا ۲۹۶،۰۰۰ تومان شد.

همچنین کفپوش سه بعدی خودرو ماهوت مدل لب برگردان مناسب برای کوییک ۱۶۲،۸۳۰ تومان به فروش می‌رسد.

کفپوش