شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصلاح طلبان#شورای نگهبان#برجام

ادعای یک فعال اصولگرا درباره فضاسازی اصلاح طلبان برای تایید صلاحیت از شورای نگهبان

ادعای یک فعال اصولگرا درباره فضاسازی اصلاح طلبان برای تایید صلاحیت از شورای نگهبان

فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با نامه نیوز گفت: اصلاح طلبان در حالی این روزها به برجام می پردازند که همگان در جامعه متوجه غروب برجام شده اند.

احمد بخشایش‌ اردستانی درباره دلیل مانورهای جدید اصلاح طلبان بر موضوع برجام و دستاوردهای آن گفت: آقایان اصلاح طلب در حال تست فضای سیاسی کشور هستند، بالاخره انتخابات مجلس پیش رو است و آنها زوایای مختلف را ارزیابی می کنند تا بتوانند بهترین نتیجه را در این انتخابات بگیرند و حداقل یک فراکسیون قوی را در دوره بعد مجلس تشکیل بدهند.

وی افزود: اگر اصلاح طلبان بتوانند در انتخابات مجلس نتیجه مطلوب خود را کسب کنند، قطعا آن را پلی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ خواهند کرد. طبیعی است که نیروهای این جریان از هر موضوعی برای اظهارنظر و طرح دیدگاه بهره بگیرند. نمونه بارزش آن است که تلاش دارند روی نقطه ضعف های دولت سیزدهم دست بگذارند و آن نقاط را برجسته کنند.

جهانگیری: برخی چهره های داخل حکومت اصرار داشتند روحانی نباید دور دوم ادامه دهد /نفتکش های ما را در خلیج فارس منفجر می کردند

گلابیِ برجام روی میز رئیسی /لغو «تحریم های تسلیحاتی»، سعید جلیلی را عصبانی کرد؟

این فعال سیاسی با بیان اینکه قصد و نیت اصلاح طلبان پاک کردن دوره مدیریت خودشان در ذهن مردم است، اظهار کرد: اصلاح طلبان در حالی این روزها به برجام می پردازند که همگان در جامعه متوجه غروب برجام شده اند. یکی از بندهای خوب برجام این بود که محدودیت فروش تسلیحاتی ایران به پایان رسید، هر چند اروپایی ها خیلی تلاش کردند که جلوی این مسئله را بگیرند.

بخشایش اردستانی با بیان اینکه اصلاح طلبان تا آخرین لحظه دست از انتخابات نمی کشند و همه ظرفیت خود را برای موفقیت در این عرصه به کار می گیرند، ادامه داد: در مجموع اصلاح طلبان مشغول فضاسازی هستند تا بتوانند تأیید صلاحیت برخی نیروهای شان را از شورای نگهبان بگیرند.

۲۱۹۲۱۸