شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#قیمت

قیمت مناسب رهن و اجاره مسکن در این منطقه / واحد ۱۲۰ متری با اجاره ۱.۵ میلیون

قیمت مناسب رهن و اجاره مسکن در این منطقه / واحد ۱۲۰ متری با اجاره ۱.۵ میلیون

در این گززارش به بررسی نرخ رهن و اجاره مسکن در میدان توحید تهران خواهیم پرداخت.

محله توحید تهران جزو مناطق قدیمی به حساب می‌آید. این محله از جمله مناطق پرامکانات و شلوغ است و دسترسی مناسبی به امکانات رفاهی، فرهنگی و خدماتی دارد. وسایل حمل‌ونقل عمومی در این منطقه، امکان رفت و آمد به نقاط دیگر شهر را فراهم می‌کند.از این رو گزینه مناسبی برای تهیه مسکن است.

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه در میدان توحید خواهیم‌ پرداخت.

اگر قصد اجاره یک خانه در میدان توحید را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده‌ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه ۶۵ تا ۱۲۰ متری در میدان توحید با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه‌ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک واحد میدان توحید را دارید، یک واحد ۷۵ متری ۱۲ساله که پارکینگ، آسانسور، انباری دارد را با رهن کامل ۷۲۰ میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در میدان توحید هستید می‌توانید یک خانه ۹۵ متری که دو اتاق خواب و انباری، آسانسور، پارکینگ دارد را با پول پیش ۷۰۰ میلیونی و اجاره ۷ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی در میدان توحید صفوی کرایه کنید.

اگر واحدی در میدان توحید مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۱۲۰ متری است و سه خوابه و پارکینگ، انباری دارد را با رهن ۷۰۰ میلیون و اجاره ۱ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی در میدان توحید برای اجاره قیمت‌گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در میدان توحید با متراژ ۱۰۵ متر در حالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۱ میلیاردو ۱۰۰ میلیونی و اجاره۱۰۰ هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در میدان توحید به دنبال خانه ۶۵ هستید باز یک که یک اتاق خواب و انباری دارد را با پول پیش ۳۶۵ میلیون و اجاره ۶ میلیون تومانی در میدان توحید کرایه کنید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه در میدان توحید به‌دست خواهید آورد.

مسکن-توحید

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در میدان توحید برای اجاره گذاشته شده‌اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.