شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#جدید#قیمت

قیمت ۵ خودروی جدید سایپا اعلام شد / شاهین اتومات ۶۲۵ میلیون شد + لیست

قیمت ۵ خودروی جدید سایپا اعلام شد / شاهین اتومات ۶۲۵ میلیون شد + لیست

قیمت محصولات جدید سایپا اعلام شد.

سایپا مدتی است از محصولات به روز شده خود رونمایی کرد. امروز قیمت برخی از خودروهای جدید سایپا از جمله سایپا اطلس نیز اعلام شد.

گروه سایپا بالاخره و پس از مدت طولانی انتظار متقاضیان، قیمت اطلس و چند محصول جدید دیگر خود را که پیش از این در سامانه یکپارچه عرضه کرده بود اعلام کرد. فهرست اعلام شده توسط سایپا، علاوه بر قیمت کارخانه سایپا اطلس شامل قیمت جدید شاهین اتوماتیک، ساینا GX، ساینا SDA و کوییک GXR می‌شود و بنابر گرفته این خودروساز ویؤه سه ماهه سوم سال ۱۴۰۲ است.

قیمت این خودروها نهایی بوده و شرکت سایپا به قیمت کارخانه‌ای آنها هزینه‌هایی چون ۶ درصد مالیات ارزش افزوده، ۳ درصد عوارض شهرداری، ۲.۵ درصد مالیات هوای پاک، ۱ درصد مالیات ماده ۳۰ قانون مالیات ارزش افزوده، ۱ درصد مالیات شماره‌گذاری، ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان هزینه بیمه شخص ثالث و ۶۰۰ هزار تومان هزینه خدمات شماره‌گذاری، پست و نصب پلاک را نیز اضافه کرده است.

قیمت نهایی شاهین اتوماتیک و اطلس سایپا:

نام محصول قیمت نهایی
شاهین اتوماتیک ۶۲۵ میلیون تومان
اطلس G ۳۹۵ میلیون تومان
ساینا GX ۳۲۶ میلیون تومان
ساینا SDA ۳۱۵ میلیون تومان
کوییک GXR ۳۷۰ میلیون تومان

این محصولات جدید سایپا که از دور اول سامانه یکپارچه عرضه شده بودند با وجود گذشت ماه‌ها، تاکنون قیمت مشخصی نداشتند. موضوعی که منجر به شکایت و اعتراض بسیاری از متقاضیان شده بود.

البته در حال حاضر و با وجود اعلام قیمت نیز، به نظر می‌رسد متقاضیان از قیمت‌های اعلامی شاکی و در فکر انصراف از محصول ثبت سفارش شده هستند.