شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##۵۴۰۰#زخمی#صهیونیست/#حال#نفر#وخیم#است

۵۴۰۰ زخمی زخمی صهیونیست/ حال ۴۰ نفر وخیم است

۵۴۰۰ زخمی زخمی صهیونیست/ حال ۴۰ نفر وخیم است

ایرنا نوشت: رژیم صهیونیستی به افزایش شمار زخمی های خود به ۵ هزار و ۴۰۰ نفر از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» اعتراف کرد.

 وزارت بهداشت رژیم اسرائیل روز سه شنبه از افزایش شمار صهیونیست های زخمی به ۵۴۰۰ نفر از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد و اعلام کرد که ۲۷۸ از آنها همچنان در حال درمان هستند و وضعیت ۴۰ نفر از آنها وخیم است.

در همین حال، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که اقتصاد این رژیم در طول عملیات «طوفان الاقصی» و جنگ با نوار غزه، روزانه متحمل خسارتی معادل ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار می شود.

از عوامل خسارت های وارد شده به اقتصاد رژیم صهیونیستی می توان به لغو ده ها پرواز، کاهش ارزش سهام شرکت ها در بورس، لغو رزرو هتل ها و توقف گردشگری که اقتصاد این رژیم به آن متکی است، اشاره کرد.

توقف فروش سلاح و تعطیلی میدان گازی «تامار» در دریای مدیترانه از ترس هدف قرار گرفتن آن با موشک و راکت های گروه های مقاومت از دیگر عوامل افزایش خسارت های اقتصادی رژیم صهیونیستی در این جنگ است.

رژیم صهیونیستی در حالی به افزایش شمار زخمی های خود در جنگ غزه اذعان کرده است که یک رسانه صهیونیست از بحران بی‌سابقه اختلالات روحی و روانی در سرزمین‌های اشغالی و فراخوان وزارت بهداشت این رژیم برای جلب پزشک اعصاب و روان خبر داد.

«تایمز اسرائیل» از فراخوان وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی برای استخدام گسترده پزشکان «مغز و اعصاب» و «اعصاب و روان» برای رسیدگی به بحران بی سابقه شیوع بیماری های روانی در سرزمین های اشغالی خبر داد و نوشت: از زمان شروع جنگ (عملیات نیروهای مقاومت فلسطین موسوم به طوفان الاقصی)، هزاران داوطلب در مراکز بهداشتی و درمانی برای مداوای اسرائیلی ها به کار گرفته شده اند.

از طرف دیگر، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی که با فرار پزشکان از خدمت در نواحی جنگی و پنهان شدن آنها در پناهگاه‌ها رو به روست، از فراخواندن دانشجویان رشته های پزشکی و پرستاری برای انجام خدمت وظیفه اجباری خبر داد.

پیشتر و در اوایل عملیات طوفان الاقصی، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در فراخوان دیگری، از همه پزشکان با هر تخصصی خواسته بود تا برای صدور گواهی فوت با این وزارتخانه همکاری کنند.

۳۱۱۳۱۱