شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مدیریت بحران

کدام استان‌ها تا ۵ روز آینده بارانی هستند؟

کدام استان‌ها تا ۵ روز آینده بارانی هستند؟

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت طی پنج روز آینده در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: سه شنبه (۲ آبان ماه) در شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی برخی نقاط استان‌های ایلام ،لرستان، مرکزی، شمال استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات شرقی استان تهران و چهارشنبه (۳ آبان‌ماه) در برخی نقاط استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، شمال فارس، خراسان‌های رضوی و جنوبی، ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران ، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: این وضعیت جوی پنجشنبه(۴ آبان‌ماه) در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر ، هرمزگان ،کرمان، شرق یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و جمعه (۵ آبان‌ماه) در کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان حاکم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: شدت بارش چهارشنبه در چهار محال بختیاری و شمال کهگیلویه و بویر احمد, پنجشنبه در کرمان هرمزگان و جنوب فارس و جمعه در کرمان و سیستان و بلوچستان خواهد بود و در این مناطق بارش تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳ آبان ‌ماه) نیمه ابری، وزش باد، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه‌ (۴ آبان‌ماه) قسمتی ابری، وزش باد، احتمال بارش پراکنده باران با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲ و ۳ آبان ماه) بوشهر با دمای ۳۳ و ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای صفر و یک درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

۴۷۲۳۶