شهر خبر

عکس| لحظه تلخ سردار آزمون در روزی که بدشانس بود

عکس| لحظه تلخ سردار آزمون در روزی که بدشانس بود

ورزش سه نوشت: ستاره ایرانی رم چند سانتی‌متر تا زدن اولین گل خود در سری آ فاصله داشت.

سردار آزمون پس از اینکه در سه مسابقه سری آ ایتالیا فرصت‌های کم برای بازی به دست آورده بود، دیروز زودتر از همیشه با نظر ژوزه مورینیو مقابل مونتزا به زمین رفت و توانست توانایی خودش را نشان بدهد ولی با این وجود بدشانس هم بود که یک ضربه‌اش به تیرک خورد و علاوه بر آن، ساق پای او آسیب دید.

ستاره ایرانی رم در دقیقه 63 جای آندره‌آ بلوتی را در ترکیب رم گرفت و لحظاتی بعد یک شوت خطرناک و یک موقعیت‌سازی داشت، اما بدشانس‌ترین لحظه او در دقیقه 88 اتفاق افتاد که ضربه فنی و تماشایی او به تیرک عمودی دروازه مونتزا اصابت کرد تا بازی بدون گل بماند و سردار به اولین گل خود در سری آ ایتالیا نرسد.

1943675

1943676

1943677

سردار آزمون پس از اینکه روملو لوکاکو خودخواهی زیادی برای حفظ توپ داشت و آن را از دست داد، یک موقعیت مُرده و توپ سرگردان در محوطه جریمه حریف را با شوت تماشایی زد که ضربه‌اش به تیرک خورد و دفع شد ولی یک دقیقه بعد کارش را انجام داد و روی گل تیمش تاثیرگذاری داشت.

البته غیر از این صحنه که توپ سردار به تیرک خورد، او این شانس را داشت تا قبل از استفان الشراوی دروازه مونتزا را باز کند، اما ضربه او قبل از ورود به دروازه و در محوطه 6 قدم به مدافع مونتزا اصابت کرد تا هم‌تیمی‌اش گل برتری رم را روی ریباند شوت آزمون بزند و برتری شاگردان مورینیو را رقم بزند.

258 258