شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#خودرو#جدید

بدقولی سایپا در تحویل خودروهای شاهین

همشهری: محمد علی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: انتظار برای قیمت‌گذاری جدید موجب شد تحویل خودرو شاهین دنده‌ای با ۲ هفته تاخیر همراه شود، اما تا ابلاغ قیمت جدید، در یک هفته ۵ هزار و ۲۰۰ خودرو تحویل داده شد.

او گفت: به دلیل اینکه بابت دیرکرد در تحویل خودرو باید جریمه به مشتری پرداخت می‌کردیم، منتظر تعیین قیمت نماندیم و به قیمت قبل یعنی ۱۶ درصد افزایش مصوب فروردین، خودروهای شاهین را تحویل دادیم به طوری که در یک هفته ۵ هزار و ۲۰۰ خودرو تحویل داده شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه خودرو شاهین بالاترین استاندارد کیفیت را دارد، گفت: در خودرو شاهین طرح‌های کیفی انجام شده است به همین دلیل همه استانداردها را دارد، یعنی هم ارتقاء کیفیت پیدا کرده است و هم استاندارد ۸۵ گانه را دارد به همین دلیل استقبال عمومی زیادی از آن شد.

به گفته تیموری، امسال در مقایسه با سال گذشته تولید شاهین ۷۸ درصد رشد داشته است که همراه با این رشد تولید، رشد تحویل هم اتفاق افتاده است.

او گفت: تحویل خودرو شاهین اتومات با شاهین دنده‌ای متفاوت است؛ تحویل خودرو شاهین اتومات اکنون نیست، اما به دلیل اینکه بسیاری از مشتریان شاهین دنده‌ای را تبدیل به شاهین اتومات کرده‌اند، باید بپذیرند که این تحویل همراه با تاخیر خواهد بود، زیرا زمان کافی برای تولید آن نیاز است.