شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا

رسانه‌های عبری فاش کردند:

باتوجه به سکوت سید حسن نصرالله رمزگشایی اهداف او برای آمریکا و اسرائیل دشوار است

رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند که این رژیم و آمریکا در رمزگشایی اهداف سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با دشواری روبه‌رو هستند.

باتوجه به سکوت سید حسن نصرالله رمزگشایی اهداف او برای آمریکا و اسرائیل دشوار است
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ۱۴:۵۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند که این رژیم و آمریکا در رمزگشایی اهداف سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با دشواری روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری فاش کردند که رژیم صهیونیستی و «تل‌آویو» با توجه به سکوت سید حسن نصرالله تاکنون با مشکل زیادی در رمزگشایی رموز سید حسن نصرالله مواجه هستند.

به نقل از خبرگزاری المعلومه عراق، یونی بن مناخیم، خبرنگار رسانه‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: از زمان آغاز جنگ در جنوب، نصرالله سکوت پیشه کرده و در مرزهای شمالی جنگ فرسایشی را علیه اسرائیل آغاز کرده است.

بن مناخیم گفت: اسرائیل باید برای بدترین سناریو آماده باشد چراکه مجبور خواهد شد همزمان در دو جبهه بجنگد.

روز یکشنبه حسن فضل‌ الله، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان فاش کرد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان ساعت به ساعت تحولات درگیری را دنبال می‌کند.

فضل الله در ادامه تاکید کرد: او (سید حسن نصرالله) بر این رویارویی نظارت داشته و با تماس‌های مستقیم خود با فرماندهان میدانی مقاومت، این درگیری را مدیریت می‌کند و او رهبر این مقاومت است.

این نماینده پارلمان لبنان افزود: مقاومت برای هر گونه احتمال و سناریویی آماده است و حضور نیافتن سید نصرالله در رسانه‌ها بخشی از مدیریت نبرد بر اساس خرد و شجاعتش است، او زمانی که متوجه شود مدیریت نبرد مستلزم حضور رسانه‌ای‌اش است، این کار را خواهد کرد.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که تعداد سربازان زخمی شده آن در حملات حزب‌الله با موشک‌های ضد تانک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی رو به افزایش است.

در این رابطه خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی اراضی اشغالی اذعان کرد: این تحول شرایط دشواری است که از ابتدا مشخص نیست، سربازان صهیونیست در حال حاضر در مرزها حضور دارند و وارد لبنان نشده‌اند، تعداد زیادی از آنها در حال زخمی شدن هستند به شکلی که می‌توانم بگویم به تعداد زیادی می‌رس