شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#ارتش#رادیو

اسرائیل با درخواست آمریکا درباره عملیات زمینی موافقت کرد

اسرائیل با درخواست آمریکا درباره عملیات زمینی موافقت کرد

ایسنا نوشت: رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم با درخواست واشنگتن برای به تأخیر انداختن حمله زمینی به غزه تا زمان رسیدن نیروهای آمریکایی اضافی موافقت کرده است.

درحالی جنگ و حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه دارد و عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی وارد هفدمین روز خود شده است، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم با درخواست واشنگتن برای به تأخیر انداختن حمله زمینی به غزه تا زمان رسیدن نیروهای آمریکایی اضافی موافقت کرده است.

پیشتر روزنامه نیویورک تایمز آمریکا نیز اعلام کرده بود، کاخ سفید به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داد که برای به دست آوردن زمان بیشتر برای مذاکره درباره آزادی صهیونیست‌هایی که توسط حماس طی عملیات طوفان الاقصی بازداشت شده‌اند و اجازه دادن به ورود کمک‌های بشردوستانه بیشتر به غزه، حمله زمینی را به تأخیر بیندازد.

این روزنامه نوشت، آمریکا هدف دیگری نیز از به تأخیر انداختن حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه دارد و آن آمادگی برای مقابله با حملات گروه‌های مقاومت علیه اهداف آمریکا در خاورمیانه است.

این روزنامه در ادامه نوشت، آمریکا همچنان از حمله زمینی به غزه حمایت می‌کند. آزادی جودت و ناتالی رعنان، دو اسیر آمریکایی که توسط حماس بازداشت شده بودند، باعث شد تا آمریکا بر رژیم صهیونیستی برای به تأخیر انداختن حمله زمینی فشار بیاورد.

311311