شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#قیمت#اپل

قیمت جدید انواع ساعت هوشمند / قیمت ساعت هوشمند اپل ۱۷ میلیون شد

قیمت جدید انواع ساعت هوشمند / قیمت ساعت هوشمند اپل ۱۷ میلیون شد

در این گزارش قیمت جدید انواع ساعت هوشمند را مورد بررسی قرار دادیم.

ساعت هوشمند یکی از فناوری هایی است که اخیرا در میان جوانان رایج شده و به دلیل امکاناتی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ساعت‌های هوشمند جدیدا قیمت‌های نجومی در بازار پیدا کرده است طوری که برای خرید یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین مدل‌های آن دست کم باید یک و نیم میلیون تومان تقبل کنید.

ساعت هوشمند امکاناتی از جمله: پخش رادیو، موقعیت‌یابی جی‌پی‌اس، تلفن همراه، دوربین، ترمومتر، پخش موزیک و صوت، صفحه لمسی، بازی‌های رایانه‌ای و سیستم عامل دارد.

برخی از ساعت‌های هوشمند همانند رایانه قابلیت برقراری ارتباط با سایر دستگاه‌های الکترونیکی را از طریق بلوتوث یا وای‌فای و یا متصل شدن با برنامه‌های اندرویدی را دارند.

یکی از مهم‌ترین عواملی که باید هنگام خرید ساعت هوشمند در نظر بگیرید این است که آیا ساعت مورد نظر با گوشی هوشمند شما سازگار است یا خیر، زیرا برای دسترسی به تماس‌های دریافتی، پیامک ها، ایمیل‌ها و برنامه‌ها باید گوشی و ساعت هوشمند را با یکدیگر سینک کنید.

در این گزارش قصد داریم قیمت جدید انواع ساعت هوشمند را باهم بررسی کنیم. لازم به ذکر است مدل هایی که بررسی می‌کنیم قیمت نسبتا مناسب تری نسبت به سایر مدل‌های مشابه در بازار دارد. با تیترکوتاه همراه باشید.

براساس آگهی‌های اینترنتی، ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch ۲ Lite طرح بند سلیکونی ۲،۰۸۰،۰۰۰ تومان قیمت دارد.

همچنین ساعت هوشمند میبرو مدل Watch Lite۲ به همراه بند ۱،۷۰۹،۰۰۰ تومان قیمت دارد.

قیمت ساعت هوشمند اپل مدل سری ۸ آلومینیوم، ۱۷،۴۷۰،۰۰۰ تومان است.

همچنین قیمت ساعت هوشمند شیائومی مدل redmi ۲ lite smart بند سیلیکونی ۲،۴۹۰،۰۰۰ تومان است.

ساعت-هوشمند