شهر خبر

چرا حسین سلاح‌ورزی، رییس اتاق بازرگانی به همایش روز ملی صادرات دعوت نشد؟

روزنامه شرق نوشت: خبر می‌رسد که شورای عالی نظارت پس از چهار ماه از انتخابات هیئت‌رئیسه اتاق ایران بار دیگر برای جلسه روز یکم آبان دستور جلسه‌ای با موضوع انتخابات برای اعضا ارسال کرده است.

چرا حسین سلاح‌ورزی، رییس اتاق بازرگانی به همایش روز ملی صادرات دعوت نشد؟
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۲۱:۴۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه شرق از عدم دعوت حسین سلاح‌ورزی به عنوان رییس اتاق بازرگانی ایران به همایش ملی روز صادرات انتقاد کرده است.

به گزارش شرق، وزرای اقتصادی دولت همچنان به دنبال دخالت و تغییر در کابینه اقتصادی بخش خصوصی هستند و رفتار خارج از عرف در دعوت رییس اتاق ایران به همایش روز ملی صادرات و عدم برگزاری شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی توسط وزیر اقتصاد نشانه ای از عدم اهمیت به رای بخش خصوصی برای دولت است.

این روزنامه خبر داده است: خبر می‌رسد که شورای عالی نظارت پس از چهار ماه از انتخابات هیئت‌رئیسه اتاق ایران بار دیگر برای جلسه روز یکم آبان دستور جلسه‌ای با موضوع انتخابات برای اعضا ارسال کرده است و سه وزیر اقتصادی کابینه که در سال رشد تولید و مهار تورم باید انرژی خود را صرف امور تولید کنند، بار دیگر قرار است در نشستی شرکت کنند که مصداق مداخله در امور پارلمان بخش خصوصی است. آن هم در شرایطی که اقتصاد کشور در دوره حساسی به سر می‌برد. با این حال بخشی از دولت، حاضر نیست به انتخابات بخش خصوصی تن دهد و در امور مربوط به فعالیت بخش خصوصی، اتاق را بایکوت کرده است.