شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصولگرا

پاسخ روزنامه اصولگرا به سوال مردم که «چرا رأی بدهیم و رأی دادن ما چه اثری دارد؟»

روزنامه جوان نوشت: در هر حال باید دانست که مشارکت حد و مرز ندارد و لذا حضور بیشتر به واقعی‌تر شدن نتایج کمک می‌کند؛ لذا راهکار مقابله با این سیاست، نشان دادن نقش افراد در کلان انتخابات است. این موضوع باید تبیین شود که هر فرد در انتخابات ارزش خاص خود را دارد.

پاسخ روزنامه اصولگرا به سوال مردم که «چرا رأی بدهیم و رأی دادن ما چه اثری دارد؟»
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۲۰:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه جوان به این سوال پاسخ داده که چرا باید در انتخابات رای داد.

به گزارش جوان، بعضی می‌پرسند چرا رأی بدهیم و رأی دادن ما چه اثری دارد؟ تجربه ثابت کرده که کاهش مشارکت مردم در انتخابات، سبب طمع ورزی دشمن شده و کاهش امنیت و افزایش تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان را درپی داشته و از همین رو مهمترین هدف دشمن در جنگ شناختی تأثیرگذاری منفی بر باورها، امید و اعتماد مردم و کاهش مشارکت مردم در حمایت از نظام است و انتخابات بهترین فرصت برای تحقق این هدف را در اختیار دشمن قرار می‌دهد و به همین دلیل است که گاهی از سال‌ها قبل برای یک انتخابات برنامه‌ریزی می‌کنند. در این رویکرد، تلاش می‌شود که رأی افراد غیرضروری نشان داده و چنین شایع شود که به‌قدر کفایت دیگران حضور دارند و لذا نیازی به مشارکت ما نیست. بعضاً نیز این عدم ضرورت به‌دلیل نبود فرد یا کاندیدای خاصی توجیه می‌شود.

این روزنامه تاکید کرده است: در هر حال باید دانست که مشارکت حد و مرز ندارد و لذا حضور بیشتر به واقعی‌تر شدن نتایج کمک می‌کند؛ لذا راهکار مقابله با این سیاست، نشان دادن نقش افراد در کلان انتخابات است. این موضوع باید تبیین شود که هر فرد در انتخابات ارزش خاص خود را دارد.