شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#وزیر ورزش#جدید#ورزشگاه#مجموعه

این کشور برای ساخت ورزشگاه جدید تهران کاندید شد؟

وزارت ورزش و جوانان: در این نشست وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دستور و تاکیدات رئیس‌جمهور برای احداث مجموعه ورزشی بین‌المللی در تهران و همکاری معاونت اجرایی رئیس‌جمهور در اجرای این پروژه، به بیان خواسته‌ها و شرایط ایران در طراحی این مجموعه‌ی ورزشی پرداخت.

مشاور ارشد شرکت IPPR نیز با اشاره به برنامه زمان‌بندی شده این شرکت، از طراحی نقشه این مجموعه ورزشی ظرف روزهای آینده خبر داد.

در پایان این نشست که ساعاتی پس از سفر مدیران عالیرتبه شرکت IPPR چین که عضو کنسرسیوم گروه ملی ورزش چین (CNSG) است انجام شد، مدیر پروژه شرکت مذکور به عنوان مدیر پروژه ورزشی به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: باعث افتخار است که به نمایندگی از شرکت IPPR از ایران بازدید کردیم. شرکت IPPR شرکتی در سطح جهانی و وابسته به گروه "ساینو مک" است. این شرکت توانمند در توسعه طراحی، مهندسی و ساخت پروژه‌های بزرگ است و در بیش از ۱۰۰ کشور جهان شعبه را دارد.

وی افزود: شرکت IPPR بیش از صدها پروژه در سطح جهان اجرا کرده و باعث افتخار است که در جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش و جوانان ایران شرکت کردیم. با حمایت و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، شرکت از زمین پروژه ورزشی شهر آفتاب تهران بازدید کرد. تیم ما درحال‌حاضر اطلاعات و نمونه‌هایی را از سایت این پروژه برداشت کرده و مشغول بررسی مطالعات خاک و جغرافیایی منطقه هستیم.

او ادامه داد: با توجه به تجارب شرکت IPPR در پروژه‌های مشابه به صورت کامل مخاطرات منطقه را برای احداث این پروژه بررسی می‌کنیم. این مخاطرات طبیعی شامل مواردی همچون مخاطرات سیل، فرونشست زمین، زلزله و... می‌شود. بعد ازانجام مطالعات اولیه شرکت اقدام به طراحی پروژه خواهد کرد. با حمایت‌های و رهنمودهای وزارت ورزش ما مطالعات و طراحی‌های اولیه را انجام می‌دهیم و بعد از آن اقدامات لازم برای احداث پروژه انجام خواهد شد.

مدیر پروژه شرکت در پایان افزود: به عنوان شرکت IPPR این اطمینان را حاصل می‌کنیم که این شرکت توانمندی اجرای این پروژه را به صورت کامل و با کیفیت را دارد. تعهد خود را بر اجرای یک پروژه ورزشی منحصر به فرد در سطح جهانی به همه ایرانیان اعلام می‌کنیم، اینکه این پروژه مانند پروژه آشیانه لانه پرنده پکن که در المپیک ۲۰۰۸ مورد استفاده قرار گرفت و همه بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار داد می‌تواند همه را تحت تاثیر قرار دهد. امیدوارم این پروژه بتواند به عنوان یک پروژه نمونه و برتر بین همکاری‌های ایران و چین باشد.