شهر خبر

احساس وحشت رژیم صهیونیستی از جانب یمن و عراق/ احتمال شلیک موشک به اراضی اشغالی

احساس وحشت رژیم صهیونیستی از جانب یمن و عراق/ احتمال شلیک موشک به اراضی اشغالی

ایسنا نوشت: رسانه‌های عبری اعلام کردند، مسئولان رژیم صهیونیستی پیش بینی می‌کنند که موشک‌هایی از یمن و عراق در واکنش به حملات این رژیم به نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شود.

پیش بینی مقامات رژیم صهیونیستی درباره احتمال شلیک موشک از یمن و عراق در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی صورت می‌گیرد که مقاومت فلسطین بیش از دو هفته است که شهرک‌های اراضی اشغالی و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی قرار داده است.

حزب‌الله لبنان نیز حملاتی را علیه پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی انجام داده که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از سربازان رژیم صهیونیستی و تخریب تجهیزات نظامی آنها شده است.

بعد از اینکه جنبش انصارالله یمن از قصد خود برای مشارکت فعال در جنگ در فلسطین اشغالی خبر داد، رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره تهدید دیگری برای این رژیم صحبت می‌کنند.

اخیرا وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که نمی‌تواند قطعا مشخص کند که موشک‌هایی که به سمت ناو آمریکایی نزدیک یمن شلیک شده بود از سوی چه طرفی بوده است.

سی‌ان‌ان آمریکا اعلام کرد که این موشک‌ها را جنبش انصارالله یمن شلیک کرده است.

عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن بارها تأکید کرده که ملت یمن آماده‌اند تا در کنار ملت فلسطین بایستند و هر کاری برای حمایت از آنها انجام دهند.

همچنین محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن نیز اخیرا به آمریکا هشدار داد که مداخله مستقیم در تجاوز و حمله به ملت فلسطین به معنای تبدیل شدن این حمله به یک جنگ منطقه‌ای خواهد بود.

همچنین هشدارهایی از سوی مقاومت عراق به آمریکا داده شده است.

جعفر الحسینی، سخنگوی نظامی گردان‌های حزب‌الله عراق نیز از ورود مقاومت عراق به جنگ و حملات به پایگاه‌های آمریکایی خبر داده است.

فالح الفیاض، رئیس حشد شعبی عراق گفت: عراق به تمام وظایف خود در قبال فلسطینی‌ها چه در سطح کمک‌ها و چه در سطح نظامی عمل می‌کند.

در سایه ادامه عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی حملات متجاوزانه این رژیم به نوار غزه نیز در سایه تمام شدن ذخایر، دارو و نبود آب و برق ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم در خطرناک‌ترین بحران امنیتی موجودیتی به سر می‌برد که نشان دهنده شکست سیاسی، امنیتی، نظامی و اطلاعاتی به خاطر عملیات طوفان الاقصی است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: وخامت اوضاع و وقوع یک جنگ فراگیر ممکن است منجر به یک تغییر مهم در توازن قدرت در خاورمیانه شود. روز سیاه اسرائیل یعنی فاجعه هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (عملیات طوفان الاقصی) شوک هولناکی به اسرائیل وارد کرد.

311311