شهر خبر

رضا نصری تحلیل‌گر سیاست خارجی:

دستاورد تیم مذاکره‌کننده برجام در رابطه با قطعنامه ۲۲۳۱ بی‌نظیر و استثنا است؛ اما متاسفانه در ایران، به ویژه صدا و سیما در تشریح و توضیح آن به شدت کوتاهی کردند!

یک تحلیلگر سیاست خارجی گفت: دستاورد تیم مذاکره‌کننده برجام در رابطه با قطعنامه ۲۲۳۱ - به ویژه در مورد مسئله موشکی - یک دستاورد بی‌نظیر و استثنایی است. اما متاسفانه در ایران، رسانه‌ها - به ویژه صدا و سیما - در تشریح و توضیح این دستاورد بزرگ حقوقی برای افکار عمومی به شدت کوتاهی کردند و امروز بسیار از مردم از این موفقیت قابل توجه تیم مذاکره‌کنند ایران بی‌خبر مانده‌اند.

دستاورد تیم مذاکره‌کننده برجام در رابطه با قطعنامه ۲۲۳۱ بی‌نظیر و استثنا است؛ اما متاسفانه در ایران، به ویژه صدا و سیما  در تشریح و توضیح آن به شدت کوتاهی کردند!
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۲۹:۳۹
اعتمادآنلاین |

رضا نصری تحلیل‌گر سیاست خارجی در پاسخ به این سوال هفته گذشته تحریم‌های تسلیحاتی و یکی از بندهای غروب آفتاب مربوط به قرارداد برجام به پایان رسید. با توجه به آنکه تروئیکای اروپایی اعلام کردند که خواستار ادامه تحریم‌های تسلیحاتی ایران هستند. تحلیل شما درباره شرایط به وجود آمده چیست، گفت: انقضای محدودیت‌های شورای امنیت در حوزه موشکی به این معنی است که از این پس از منظر حقوق بین‌الملل مانعی در این زمینه متوجه ایران نیست.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی نصری را در ادامه می خوانید: