شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#قیمت#طبیعی#دسترسی#تمام#امکانات#اجاره#این#شهر#جدول

دسترسی به تمام امکانات طبیعی با اجاره مسکن در این شهر + جدول قیمت

دسترسی به تمام امکانات طبیعی با اجاره مسکن در این شهر + جدول قیمت

در این گزارش به بررسی قیمت اجاره خانه نقلی در گرگان از ۴۲ متر تا ۶۳ متری خواهیم‌ پرداخت.

شهر گرگان از بهترین مناطق در استان گلستان برای تهیه مسکن است. آب و هوای خوب گرگان و پیشرفت شهری آن باعث شده است تا گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در زمینه مسکن باشد. با خرید ملک در گرگان، می‌توانید موقعیت جنگل، دریا، رودخانه و دشت را همزمان با هم داشته باشید.

اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در گرگان را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده‌ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه ۴۲ تا ۶۳ متری در گرگان با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه‌ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک واحد نقلی در گرگان را دارید، یک واحد ۶۰ متری که ۲۰ سال پیش ساخته شده است و پارکینگ و انباری و یک اتاق خواب دارد را با رهن ۱۰۰ میلیونی و اجاره ۷ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در گرگان هستید می‌توانید یک خانه نقلی ۴۲ متری که یک اتاق خواب و انباری دارد را با پول پیش ۲۰۰ میلیونی و اجاره ۴ میلیون ۵۰۰ هزار تومانی در گرگان کرایه کنید.

اگر واحدی ۵۳ متری مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که یک خوابه و پارکینگ، انباری دارد در گرگان با رهن ۱۵۰ میلیون و اجاره ۸ میلیون تومانی در گرگان برای اجاره قیمت‌گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در گرگان با متراژ ۴۸ متر در حالی که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۴۱۰ میلیونی و اجاره ۱۰۰هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در گرگان به دنبال خانه نقلی هستید باز یک واحد با متراژ ۶۳ متر که یک اتاق خواب و انباری، آسانسور دارد را با پول پیش ۳۱۰ میلیون و اجاره ۴ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی در گرگان کرایه کنید.

اگر به دنبال خانه نقلی با رهن کامل هستید، باز یک واحد در گرگان با متراژ ۶۰ متر و ۶ ساله و یک اتاق خواب، آسانسور، انباری، پارکینگ دارد را با رهن کامل ۵۰۰ میلیون تومانی در گرگان برای اجاره قیمت‌گذاری شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه نقلی در گرگان به‌دست خواهید آورد.

قیمت-خانه

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در گرگان برای اجاره گذاشته شده‌اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.