شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پوشش#بیمه

۳۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه / خدمات سلامت همگانی شد

۳۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه / خدمات سلامت همگانی شد

حجت الاسلام سیدعلی حسینی گفت: از ۴۴ میلیون بیمه شده بیمه سلامت در کشور بیش از ۳۲ میلیون به صورت رایگان بیمه شده اند که این در راستای عدالت اجتماعی است.

فرماندار شهرستان دیر گفت: شهدا الگوی مجاهدت و خدمتگزاری برای ما مسئولین هستند.

 یونس باربرز پیش از ظهر شنبه به مناسبت هفته بیمه سلامت در آئین غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام دیر، اظهار داشت: میثاق با شهدا برای ما مسئولین ارزشمند است و با حضور بر مزار شهدا با آنها برای خدمت به مردم تجدید میثاق می‌کنیم.

فرماندار شهرستان دیر افزود: امروزه رژیم کودک کش اسرائیل هر روزه جوانان، کودکان و زنان و مردان غزه مظلوم را پرپر می‌کند.

وی با بیان اینکه شهدا الگوی مجاهدت و خدمتگزاری ما هستند، گفت: امروز اگر می‌بینیم شهید بر روی کره خاکی وجود دارد نشانه زنده بودن دین و اسلام است و اتفاقاتی که در عرصه بین الملل می‌بینیم یکی از همین نشانه‌ها است.

وی افزود: امیدواریم خدمتگزاری کوچک برای مردم در شهرستان باشیم.

امام جمعه دیر با اشاره به شعار "بیمه سلامت همگانی گامی به سوی تحقق عدالت اجتماعی"، گفت: در اسلام وقتی از عدالت اجتماعی صحبت می‌کنیم باید در راستای سلامت و تندرستی جامعه که یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است برای مردم هم گامی برداشته شود.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: از ۴۴ میلیون بیمه شده بیمه سلامت در کشور بیش از ۳۲ میلیون به صورت رایگان بیمه شده اند که این در راستای عدالت اجتماعی است.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان دیر با تبریک هفته بیمه سلامت، بیان داشت: امسال شعار هفته بیمه سلامت، بیمه سلامت همگانی، تحقق عدالت اجتماعی است.

ایرج هلالی با تاکید بر الگوگیری مسئولین از شهدا برای خدمتگزاری به مردم، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.