شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جدید#قیمت#قدیمی

نرخ خرید خانه‌های قدیمی و جدید در اختیاریه تهران + جدول قیمت

نرخ خرید خانه‌های قدیمی و جدید در اختیاریه تهران + جدول قیمت

در این گزارش به بررسی قیمت خانه‌هایی با متراژ متفاوت در محله اختیاریه تهران می‌پردازیم.

محله اختیاریه جزو مناطقی از تهران است که دارای ترکیبی از بافت سنتی و مدرن است. آب و هوای خوب، دسترسی راحت به وسایل حمل‌ونقل عمومی و امکانات رفاهی و آموزشی کافی، از ویژگی‌های مثبت این محله برای تهیه مسکن است. از معایب آن هم می‌توان به شلوغی و ترافیک همیشگی خیابان اختیاریه اشاره کرد.

محله اختیاریه یکی از مناطق قدیمی تهران و در منطقه ۳ شهرداری قرار دارد. این محله از شمال با بزرگراه صدر و رستم‌آباد، از جنوب با خیابان شهید کلاهدوز و احتشامیه، از شرق با خیابان پاسداران و از غرب با بزرگراه کاوه و درب دوم متصل می‌شود و با محله‌های پاسداران، چیذر و فرمانیه همسایگی دارد.

 یک واسطه‌گر ملکی در محله اختیاریه با اشاره به وضعیت راکد مسکن می‌گوید: اگر ملکی با قیمت‌ مناسب عرضه شده باشد خریدار وجود دارد؛ یعنی متقاضی وجود دارد اما بنا به پایین بودن نرخ پیشنهادی مالک، معامله صورت می‌گیرد.

این مشاور املاک با اشاره به افزایش حدود ۵۰ الی ۷۰ درصدی مسکن می‌گویدکه میانگین قیمت هر مترمربع مسکن در اختیاریه، بین ۱۰۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان است.

در محله اختیاریه، آپارتمانی با ۱۵۰ مترمربع زیربنا و نوساز، ۲۴ میلیارد تومان و واحدی ۸۰ متری و ۱۰ سال ساخت، ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای فروش واحدی با ۱۰۲ مترمربع زیربنا و ۲۴ سال عمربنا، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و برای فروش آپارتمانی با ۴۳ مترمربع و ۲۸ سال عمربنا، ۴ میلیارد و ۸۲۰ میلیون پیشنهاد شده است.

واحدی ۷۲ متری و ۱۵ سال ساخت، ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و آپارتمانی ۵۸ متری و ۱۲ سال ساخت، ۸ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت-مسکن