شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جدید#رنو#پول#دار#شد/مدل#های#آید؟

رنو پول دار شد/مدل های جدید رنو به ایران می آید؟

رنو پول دار شد/مدل های جدید رنو به ایران می آید؟

خودروساز فرانسوی رنو اعلام کرد که درآمدهایش در سه ماهه سوم به دلیل فروش مدل‌های بالای بازار، ۷.۶ درصد افزایش یافته است.

خودروساز فرانسوی رنو یکی از برندهای معروف و محبوب در ایران است.اگرچه واردات مدل های بالای بازار این برند چند سالی به دلیل توقف واردات خودرو به ایران محدود و یا قطع شده است.حالا خبر رسیده که خودروهای روز این شرکت با استقبال مردم در جهان مواجه شده است.

خودروساز فرانسوی رنو اعلام کرد که درآمدهایش در سه ماهه سوم به دلیل فروش مدل‌های بالای بازار، ۷.۶ درصد افزایش یافته است، اگر چه کاهش ارزش پول در ترکیه و آرژانتین به شدت بر سرعت رشد تاثیر گذاشته است.

درآمدهای این شرکت به ۱۰.۵۱ میلیارد یورو (۱۵.۲ میلیارد دلار سنگاپور) رسید که بسیار بالاتر از پیش‌بینی تحلیلگران برای ۱۰.۴۶ میلیارد یورو است.

کاهش ارزش پزو آرژانتین و لیر ترکیه تأثیر منفی در سه ماهه داشت که تأثیر مثبت رنو برای افزایش قیمت‌ها و مهار تبلیغات و همچنین تمرکز بر مدل‌های پریمیوم خود را خنثی کرد.

فروش جهانی بر حسب حجم ۶.۱ درصد رشد کرد که سرعت رشد کمتری نسبت به افزایش ۱۳ درصدی ثبت شده در نیمه اول سال به دلیل کاهش شدید موجودی در نمایندگی‌ها بود. رشد فروش در سال جاری پس از چهار سال کاهش متوالی برای این گروه فرانسوی اتفاق می‌افتد.

بر اساس گزارش رویترز، رنو اهداف خود را برای سال ۲۰۲۳ تأیید و اضافه کرد که اکنون انتظار دارد حاشیه عملیاتی گروه برای سال از ۷ تا ۸ درصد پیش‌بینی قبلی به ۸ درصد برسد.