شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ارتش#فرمانده ارشد#نیروی دریایی

خبر مهم فرمانده ارشد ارتش از برنامه ایران برای حضور دائمی در همه اقیانوس‌ها/ اجازه دخالت و شیطنت نمی‌دهیم

خبر مهم فرمانده ارشد ارتش از برنامه ایران برای حضور دائمی در همه اقیانوس‌ها/ اجازه دخالت و شیطنت نمی‌دهیم

ایلنا نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دریای خزر به عنوان دریای صلح و دوستی باقی خواهند ماند و همه کشورها و مردم منطقه دست به دست هم خواهند تا شاهد رشد اقتصادی در منطقه باشیم.

امیر دریادار شهرام ایرانی در حاشیه تکریم فرمانده پایگاه دریایی شرق خزر (امیر آباد) با اشاره به ثبت مأموریت ناوگروه ۸۶ در تاریخ، حضور دایمی نیروی دریایی در پهنای اقیانوس‌ها را از برنامه‌های مهم همرزمان بیان کرد و گفت: هماهنگی ستادی در حال انجام و تجهیزات در حال آماده سازی است تا بتوانیم به طور همزمان در همه اقیانوس‌ها حضور پیدا کنیم زیرا منافع اقتصادی مردم در آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه از منافع اقتصادی مردم دفاع می‌کنیم، درباره ناوگان شمال با اشاره به اینکه دریای خزر، دریای صلح و دوستی است، افزود: اگر قرار باشد شیطنت رخ دهد، جمهوری اسلامی ایرانی آن قدر توانمندی دارد که بتواند از خود دفاع کند و کشورهای منطقه و مردم اجازه نمی‌دهند، کسانی از بیرون بیایند و دخالت و شیطنت کنند.

درخواست فوری سرلشکر باقری از وزیر دفاع ترکیه +جزئیات
امیر ایرانی ادامه داد: دریای خزر به عنوان دریای صلح و دوستی باقی خواهند ماند و همه کشورها و مردم منطقه دست به دست هم خواهند تا شاهد رشد اقتصادی در منطقه باشیم.

219218