شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کاخ سفید#اینستاگرام

فریبکاری کاخ سفید برای مخفی نگه داشتن حضور نیروهای آمریکایی در اسرائیل

فریبکاری کاخ سفید برای مخفی نگه داشتن حضور نیروهای آمریکایی در اسرائیل

ایرنا نوشت: کاخ سفید در اقدامی فریبکارانه با حذف تصویری از حضوری نیروهای ویژه آمریکایی موسوم به «نیروی دلتا» (Delta Force) در سرزمین های اشغالی از شبکه اجتماعی اینستاگرام خود، تلاش کرد تا حضور چنین نیروهایی در اسرائیل را انکار کند.

تارنمای رسانه روسی اسپوتنیک با انتشار این خبر نوشت: کاخ سفید پذیرفت تصویری که در آن وجود نیروهای ویژه آمریکایی در اسرائیل را نشان می داد را حذف کرده است.

تارنمای این رسانه روسی درادامه نوشت: کاخ سفید اذعان کرد که پست اینستاگرامی خود راکه که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را در حال دست دادن با اعضای نیروهای عملیات ویژه آمریکا در طول سفر خود به اسرائیل را نشان می داد،حذف کرده است.

بنابراین گزارش کاخ سفید در بیانیه خود خطاب به رسانه ها اعلام کرد: به محض متوجه شدن این موضوع بفوریت این عکس حذف شد و از این بابت و مواردی را که موجب شده ابراز تاسف می کنیم.

این گزارش در ادامه می افزاید: توضیحات پست این اینستاگرام آمده که بایدن این فرصت را داشته تا با "نخستین پاسخ دهندگان" ملاقات داشته تا از شجاعت آنها در بحبوحه تشدید تنش در اسرائیل تشکر کند این عده از ملاقات شوندگان بفوریت بعنوان نیروهای ویژه عملیاتی آمریکا موسوم به "نیروی دلتا" شناسایی شدند، دراین تصویر که بعدا حذف شد ، ۶ فرد یونیفورم پوش را نشان می داد، در مجموع بیش از ۶ هزار لایک و ۷۹۲ کامنت داشت.

310310