شهر خبر

کنایه سنگین به حامیان دولت؛ گرانی، تورم و تحریم هست اما کسی آن را پای رئیسی نمی‌گذارد!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تحریم هست، خشکسالی هست، تنش‌های اجتماعی هم جانشین کرونا شده‌اند. اما کسی این را به حساب رایی که دادند و صاحب رایی که هست نمی‌گذارد. می‌شود امتحان الهی که باز "مردم" باید پاسخگو باشند.

کنایه سنگین به حامیان دولت؛ گرانی، تورم و تحریم هست اما کسی آن را پای رئیسی نمی‌گذارد!
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۷ ۲۲:۴۴:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه جمهوری اسلامی به حامیان دولت کنایه معناداری زده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، روزگاری (در دولت روحانی) همه چیز را از کرونا تا تحریم و خشکسالی و زلزله و سیل و هر بلایی را به رای مردم نسبت می‌دادند که رئیس‌جمهور آن روز داده بودند. حالا گرچه کرونا دامن خود را برچیده و زلزله و سیل نیامده اما سیل گرانی ویرانگرتر در زندگی‌ها می‌پیچد و زلزله تورم هم انگار قرار آرامش ندارد. تحریم هست، خشکسالی هست، تنش‌های اجتماعی هم جانشین کرونا شده‌اند. اما کسی این را به حساب رایی که دادند و صاحب رایی که هست نمی‌گذارد. می‌شود امتحان الهی که باز "مردم" باید پاسخگو باشند.

این روزنامه افزوده است: همان را که دیروز زشت می‌شمردند امروز زیباترین شده است. "شعار تورم، گرانی، جواب بده روحانی" در حالی در نماز جمعه آذرماه ۱۳۹۸ فریاد و توسط امام جمعه موقت تهران تأیید می‌شد که دلار۱۳۸۰۰ تومان بود و مرغ ۱۲۹۰۰ تومان و گوشت ۷۰ هزار تومان. اما امروز که قیمت‌ها آسمانی شده‌اند در زمین کسی صدایش به شعار و تأیید بلند نمی‌شود.باور داریم که مشکلات با درک دوجانبه ملت- دولت رفع می‌شوند. هم امروز باید این مفاهمه باشد و هم دیروز باید می‌بود. کاش بزرگواران با رفق و مدارا دیروز رفتار می‌کردند تا نتایج "درس-رفتار"شان را امروز همه ملت، فراتر از تمرین، زیست می‌کردند