شهر خبر

سیدحسن خمینی:

خون خاورمیانه‌ای‌ها مهم نیست؛ اما برای یک چشم‌آبی اتفاقی رخ دهد همه باید مطلع شوند/ استان باواریای آلمان را به یهودی‌ها بدهید

سیدحسن خمینی با اشاره به ظلم‌های تحمیل شده به ملت فلسطین گفت: اگر یک کودک چشم آبی بلایی سرش بیایید، تمام عالم باید مطلع شود، اما خون خاورمیانه ای‌ها مهم نیست!

خون خاورمیانه‌ای‌ها مهم نیست؛ اما برای یک چشم‌آبی اتفاقی رخ دهد همه باید مطلع شوند/ استان باواریای آلمان را به یهودی‌ها بدهید
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۷ ۲۱:۵۰:۳۷
اعتمادآنلاین |

سید حسن خمینی در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی گفت: یک ملتی بیش از ۷۰ سال مورد ظلم واقع شده است. این روزها دروغی را در مورد مالکیت یهودیان بر اراضی می‌گویند. اگر اینگونه است تمام سادات باید فردا مدعی اراضی مکه شوند! 

به گزارش جماران، سیدحسن خمینی گفت: اگر قومی چند هزار سال قبل مالک اراضی بوده، ملاک مشروعیت نیست.

او افزود: دروغ دیگری که می‌گویند، این است که فلسطینی ها اراضی خود را فروخته بودند. خودشان می‌گویند ما ۱۰ درصد زمین ها را خریده بودیم. البته محققان می‌گویند فقط ۳ درصد. 

او دلیل دیگر این ظلم را هلوکاست می‌داند و می‌گوید: اگر اینطور است استان باواریای آلمان را می‌دادید تا ساکن شوند.

سید حسن خمینی افزود: اگر یک کودک چشم آبی بلایی سرش بیایید، تمام عالم باید مطلع شود، اما خون خاورمیانه ای ها مهم نیست!

یادگار امام با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه گفت: سیاست اسراییلی ها حاشا کردن جنایاتشان است. اما وقاحت بزرگتر، اقدام رییس جمهور امریکاست که در همان روز به آنجا می رود.

یادگار امام گفت: حرکت امروز مقاومت چیزی جز بذری که امام کاشت، یعنی بازگشت به هویتی دینی، نیست. شرایط منطقه آبستن حوادث مهمی است و هر لحظه ممکن است اتفاق مهمی رخ دهد. در چنین شرایطی باید وحدت و انسجام را حفظ کرد.

به عقیده او باید اختلافات را کنار گذاشت.  شرایط خاصی در دنیا پدید آمده و می‌تواند آبستن حوادث خوبی باشد.