شهر خبر

ارتش صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرد

ارتش صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرد

ایسنا نوشت: درپی یورش‌های متعدد نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری در صبح امروز (پنجشنبه) چند تن از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین تن دیگر زخمی شدند.

 صبح امروز (پنجشنبه) کرانه باختری شاهد حملات متعددی میان نیروهای رژیم اشغالگر و فلسطینیان بوده است.

در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، درپی یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای «دورا القرع» واقع در شرق رام الله دو شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، پس از یورش نیروهای رژیم اشغالگر به روستای «بدرس» واقع در غرب رام الله یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و یک تن دیگر به ضرب گلوله نیروهای این رژیم زخمی شد.

«طه محامید» کودک ۱۶ ساله فلسطینی از اردوگاه «نور شمس» واقع در شرق شهر «طولکرم» نیز در جریان یورش صهیونیست‌ها به این منطقه به شهادت رسید.

در جریان درگیری‌های میان فلسطینیان و نیروهای رژیم اشغالگر در «بیت لحم» چهار شهروند فلسطینی از جمله یک کودک (۱۴ ساله) به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به روستای «قلقیلیه» یورش برده و کمپین‌های بازداشت را در «الخلیل» و اردوگاه «الدهیشه» واقع در رام‌الله به راه انداختند و طی آن «حسن یوسف» یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را بازداشت کردند.

در همین راستا، منابع فلسطینی از بازداشت ۸۰ فلسطینی در یورش‌های صهیونیست‌ها به کرانه باختری خبر داده‌اند.

از روز چهارشنبه کرانه باختری در اعتصاب سراسری در محکومیت هدف قرار دادن بیمارستان «المعمدانی» توسط رژیم صهیونیستی که درپی آن صدها تن به شهادت رسیدند، قرار دارد.

۳۱۱۳۱۱