شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#قیمت#ترمز#این#محصولات#کشیده

ترمز قیمت این محصولات سایپا کشیده شد

ترمز قیمت این محصولات سایپا کشیده شد

در بازار امروز، با ادامه افزایش قیمت دلار، قیمت خودروها ثابت ماند و تنها "ساینا دنده‌ایS" از محصولات سایپا با رشد ۳ میلیون تومانی به ۳۵۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

در بازار روز گذشته، در حالی که قیمت دلار در حال افزایش بود، قیمت خودروها ثابت ماند و تنها "ساینا دنده‌ایS" از محصولات سایپا با افزایش ۳ میلیون تومانی رو به رو شد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییکR دنده‌ای»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ایS » مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی ها«شاهینG» بدون تغییر در بازار ۵۸۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما براساس رصد بازار خانواده کوییک هم در بازار تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۴۹ میلیون تومان و«کوییک دنده‌ایS» هم ۳۴۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز هم خانواده تیبا تغییر قیمت نداشتند با این شرایط امروز «تیبا صندوقدار SX» در بازار ۳۳۵ میلیون تومان و «تیبا هاچ‌بک EX» هم در بازار ۳۴۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند. اما «ساینا دنده‌ایS» امروز در بازار ۳۵۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی ۳ میلیونی داشت.

قیمت خودرو‌های پرتیراژ سایپا
خودرو

قیمت ۲۶ مهر

(میلیون تومان)

 قیمت ۲۶ مهر

(میلیون تومان)

شاهین G        ۵۸۵ ۵۸۵
کوییک R دنده‌ای   ۳۴۹ ۳۴۹
کوییک دنده‌ای S   ۳۴۷ ۳۴۷
تیبا صندوقدار SX ۱۴۰۱    ۳۳۵ ۳۳۵
تیبا هاچبک EX ۱۴۰۱   ۳۴۳ ۳۴۳
ساینا دنده‌ای S      ۳۴۹ ۳۵۲