شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#کادر فنی#واردات خودرو

وعده واردات خودرو خارجی و طمع سرخپوشان/ نفوذ کلاهبردار به کادر فنی کار دست پرسپولیس داد

وعده واردات خودرو خارجی و طمع سرخپوشان/ نفوذ کلاهبردار به کادر فنی کار دست پرسپولیس داد

ماجرا کلاهبرداری صورت گرفته از بازیکنان پرسپولیس آنطور که در اخبار اعلام شده نیست و ظاهرا داستان ابعاد دیگری دارد.

به گزارش تیتر کوتاه-شنیده می شود این موضوع به مدتها قبل باز می گردد و فردی که با یکی از اعضای اسبق کادر فنی پرسپولیس دوستی قدیمی داشته به اعضای تیم نزدیک شده و با آنها طرح دوستی ریخته است. این فرد بعدا از طریق همین دوستی ایجاد شده به اعضای تیم اعلام کرده که توان وارد کردن خودرو خارجی برند را به ایران دارد.

این موضوع و البته نزدیکی این فرد به یکی از اعضای اسبق کادر فنی باعث شد تا بازیکنان به این فرد اعتماد کامل پیدا کرده و اقدام به واریز مبالغ خودروهای درخواستی کرده اند. شنیده می شود با اینکه گفته شده  سرخپوشان اقدام به خرید حواله خودرو فیدلیتی کرده اند این موضوع اصلا صحت ندارد و موضوع فقط به واردات خودرو مربوط بوده و طمع اعضای تیم برای وارد کردن خودرو با تسهیلات بیشتر  و سو استفاده کردن کلاهبردار از اعتماد سرخپوشان منجر به بروز این مشکلات شده است.

گفته می شود همان اعتماد باعث شده تا قراردادی رسمی میان سرخپوشان و فرد کلاهبردار به امضا نرسد. البته می گویند اقدامات قضایی برای شکایت از فرد کلاهبردار آغاز شده و از طریق اسناد بانکی واریز مبالغ در تلاش هستند تا فرد کلاهبردار را تحت تعقیب قرار دهند. به نظر می رسد حضور افراد غیر مسئول در کنار تیم آنهم به واسطه رفاقت با اعضای تیم چنین دردسری را برای پرسپولیسی ها به وجود آورده است.