شهر خبر

بیانیه حزب اعتمادملی در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی

حزب اعتماد ملی در پی جنایات رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان المعمدانی با بمب یک تنی با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: همه وجدان های آگاه در سطح جهان باید جنایت صهیونیستها در کشتار مردم بی دفاع غزه را محکوم کرده و به حیات این رژیم کودک کش و جنایتکار پایان دهند.

بیانیه حزب اعتمادملی در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۱۲:۲۱:۴۵
اعتمادآنلاین |

در پی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله به بیمارستان المعمدانی که صدها نفر طی آن به شهادت رسیدند، حزب اعتماد ملی ایران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

این بیانیه به شرح ذیل است:

 

وَ إِذَا الْمَوْؤُدَةُ سُئِلَتْ/ بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ...

یکبار دیگر برگ تازه ای از دفتر قطور جنایات صهیونیستها با حمله به بیمارستان معمدانی با کشتن صدها تن از مردم بی دفاع ،زنان وکودکان و...ورق خورد.

مردم غیور ، مظلوم و بی دفاعی که هر لحظه، هر ساعت و هر روز در میان سکوت مجامع جهانی و نهادهای حقوق بشری با جنایات تازه ای از سوی صهیونیستها مواجه می‌شوند و زخمی تازه بر پیکره آنها وارد می‌شود.

به خون نشاندن مردمان بی دفاع و مظلوم سرزمین فلسطین در حالی رقم می‌خورد که بسیاری از کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا سلاح و تجهیزات تازه در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرار می دهند و حمایتی تام و تمام از این رژیم به عمل می‌آورند.

بی‌شک رویکرد جنگ‌طلبانه و ضد انسانی رژیم صهیونیستی در این روز ورق جدیدی خورد و در این جنایت دولت آمریکا و همه حامیان رژیم کودک کش اسرائیل مشارکت داشته اند.

باید از حامیان این رژیم کودک کش و جنایتکار پرسید چگونه می‌توان از حقوق بشر سخن گفت و از دموکراسی دم زد، بعد چشمان خود را بر روی جنایات رژیمی بست که حتی شبانه از انداختن بمب یک تنی بر بیمارستان  و به خاک و خون نشاندن صدها کودک و زن ومرد و پیر و جوان  ابایی ندارد. چگونه میتوان مدافع حقوق بشر بود  و جنایت بیش از ۷۰ ساله رژیمی را ندید و حتی از آن حمایت تمام عیار کرد؟

حزب اعتماد ملی ایران اسلامی ضمن اعلام انزجار از تداوم جنایت‌های رژیم نژادپرست و ناقض حقوق بشر صهیونیستی و نیز محکومیت حمله به بیمارستان المعمدانی، از همه مجامع بین المللی، همچنین جریان‌ها و احزاب سیاسی داخلی دعوت می کند تا ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت این جنایت ددمنشانه ، رسالت انسانی، ملی و دینی خود را به جا آورده و همصدا آزادی و رهایی سرزمین‌های اشغالی و حق تعیین سرنوشت فلسطینان توسط ساکنان تاریخی این سرزمین را فریاد زنند.

که خداوند می فرماید:"و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون"

حزب اعتماد ملی ایران