شهر خبر

قیمت قاب این تلفن‌های همراه از خود گوشی سبقت گرفت / برند لاکچری، خریداران خاص

قیمت قاب این تلفن‌های همراه از خود گوشی سبقت گرفت / برند لاکچری، خریداران خاص

یک برند لاکچری سنگاپوری به نام GRAY خاص‌ترین قاب آیفون ۱۵ پرو را تحت عنوان سری Alter Ego برای iPhone ۱۵ Pro و iPhone ۱۵ Pro Max رونمایی کرده است که حتی از خود گوشی هم گران‌تر هستند.

معمولاً آیفون‌های جدید شرکت اپل به دلیل ویژگی‌های جدید، بهبودهای عملکردی و طراحی جذاب، مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرند. همچنین، شرکت اپل به عنوان یکی از برندهای محبوب و معتبر در صنعت تلفن همراه شناخته می‌شود که این نیز می‌تواند به محبوبیت آیفون ۱۵ کمک کند.گوشی‌های آیفون جزو گرانترین تلفن‌های همراه هستند بنابراین حفاظت از آنها با استفاده از قاب‌های با کیفیت برای دارندگان این گوشی‌ها اهمیت زیادی دارد.

گوشی‌های آیفون از جمله باارزش‌ترین محصولات دنیا بوده لذا باید از قاب مناسب برخوردار باشند و در این زمینه حالا یک قاب آیفون ۱۵ پرو از خود گوشی گران‌تر است.

در حالی که آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس با قیمت‌های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ دلاری در دسته گوشی‌های هوشمند ساده (غیرتاشو) به‌عنوان محصولات گران‌قیمت بازار شناخته می‌شوند، اما خیلی از خریداران آن حتی از این هم می‌خواهند خاص‌تر باشند و در این زمینه حاضر به پرداخت هر مبلغی هستند. به همین جهت برای این نوع از خریداران آیفون، یک برند لاکچری سنگاپوری به نام GRAY حالا خاص‌ترین قاب آیفون ۱۵ پرو را تحت عنوان سری Alter Ego برای iPhone ۱۵ Pro و iPhone ۱۵ Pro Max رونمایی کرده است که حتی از خود گوشی گران‌تر هستند.

این قاب‌ها با فلز تیتانیوم درجه یک هوافضا تهیه شده‌اند و در رنگ‌های تیتانیوم طبیعی، تیتانیوم مخفی و تیتانیوم طلایی موجود خواهند بود. قیمت این قاب‌ها به قرار ذیل است:

 قیمت قاب تیتانیوم طبیعی آیفون ۱۵ پرو برابر ۱۰۹۹ دلار

 قیمت قاب تیتانیوم مخفی آیفون ۱۵ پرو ۱۳۹۹ دلار – فقط ۲۵۰ عدد از آن ساخته خواهد شد.

 قیمت قاب تیتانیوم طلایی آیفون ۱۵ پرو ۱۶۹۹ دلار – فقط ۱۵۰ عدد از آن ساخته خواهد شد.

همچنین قیمت‌ قاب‌ها برای آیفون ۱۵ پرو مکس نیز عبارتند از:

 قیمت قاب تیتانیوم طبیعی آیفون ۱۵ پرو مکس برابر ۱۲۹۹ دلار

 قیمت قاب تیتانیوم مخفی آیفون ۱۵ پرو ۱۵۹۹ دلار – فقط ۲۵۰ عدد از آن ساخته خواهد شد.

 قیمت قاب تیتانیوم طلایی آیفون ۱۵ پرو ۱۸۹۹ دلار – فقط ۱۵۰ عدد از آن ساخته خواهد شد.

با وجود اینکه این قاب‌ها جلوه‌ای بسیار زیبا دارند و از جنس تیتانیوم ساخته خواهند اما احتمالاً هزینه بالای خریداری یک قاب درحالی که قیمتش از خود گوشی گران‌تر است، باعث تجدیدنظر بسیاری خواهد شد.