شهر خبر

تاکید ویژه بر راه‌اندازی المپیک بازی‌های الکترونیک

تاکید ویژه بر راه‌اندازی المپیک بازی‌های الکترونیک

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در سخنرانی خود در مراسم افتتاحیه نشست IOC در بمبئی بر راه‌اندازی المپیک بازی‌های الکترونیک تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ توماس باخ همچنین خواستار تغییر طرز فکر برای بهره‌برداری از فرصت‌های هوش مصنوعی شد. وی در خصوص اهمیت روزافزون ورزش‌های الکترونیکی در جنبش المپیک، از جمله نخستین هفته المپیک ورزش‌های الکترونیک در سنگاپور در اوایل سال جاری گفت‌وگو کرد.

باخ از کمیسیون تازه تأسیس ورزش‌های الکترونیک Esports به رهبری اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری و رئیس کمیته ملی المپیک و ورزش فرانسه خواست تا ایجاد یک «المپیک بازی‌های الکترونیک» را بررسی کند و در این خصوص گفت: این یک شروع امیدوارکننده بود و پس از این شروع، مسابقه واقعی هنوز در پیش است. برای شرکت موفق در این مسابقه، از کمیسیون جدید ورزش‌های الکترونیک IOC خواسته‌ام که درباره ایجاد المپیک ورزش‌های الکترونیک تحقیق کنند.

فدراسیون ورزش‌های الکترونیک آسیا از بیانیه توماس باخ در مورد برنامه‌ریزی برای ایجاد المپیک بازی‌های الکترونیک در سخنرانی افتتاحیه خود در یکصد و چهل و یکمین نشست IOC در بمبئی هند استقبال کرد.

258 258