شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصولگرایان

نامه های محرمانه اصولگرایان به نقاط مختلف کشور /پای زنان در میان است؟

نامه های محرمانه اصولگرایان به نقاط مختلف کشور /پای زنان در میان است؟

منیبان نوشت: فعال سیاسی اصولگرا درباره احتمال حمایت اصولگرایان از لیست زنان گفت: برای ما مهم نیست چه کسی با چه اسامی لیست می دهد مهم برای ما شایسته بودن و درست کار کردن فرد است.

احمد کریمی اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری نامه‌هایی به نقاط مختلف نوشته اما چون محرمانه است نمی توانم از جزئیات آن صحبت کنم. ما با توجه به نظر مقام معظم رهبری که حضور حداکثری را خواستار هستند به این جمع بندی رسیدیم که مطالب مهم در رابطه با حضور مردم در انتخابات را در نامه‌های مختلف بنویسیم.

او خطاب به شورای نگهبان درباره تایید صلاحیت ها گفت: شورای نگهبان باید ملاحظاتی داشته باشد و کسانیکه در نظام اخلال ایجاد کردند را برای حضور در انتخابات تایید نکند. ما نمی‌توانیم به هر کسی اجازه حضور در انتخابات را بدهیم اما امکان دارد که برخی چهره های بدون مشکل حضور پیدا کنند امیدوار هستیم که برخی مسائل رعایت شود.

استیضاح های نمایشی در سالِ انتخابات /هیئت رئیسه سد راه استیضاح وزرا؟ +جدول

او در ادامه درباره احتمال ائتلاف میان نیروهای اصولگرا اظهار کرد: در انتخابات‌های قبل سعی بر ائتلاف بود اما ما معتقدیم که ائتلاف ممکن است دست برخی را ببندد و امید را برای برخی از کاندیداها بگیرد. این ائتلاف‌ها باید به حداقل برسد و گروه‌های مختلف به صورت مستقل حضور پیدا کنند تا ملت احساس کنند که از همه گروه‌ها و قومیت‌ها در مجلس نماینده خواهند داشت. من فکر می‌کنم این دوره بحث عدم ائتلاف خیلی مهم‌تر از مسائل دیگر باشد. امیدواریم که انشاالله انتخاباتی رقابتی شکل بگیرد.

او افزود: مشخص نیست ما با گروه های مختلف ائتلاف می کنیم یا نه. ممکن است جبهه پیروان خط امام و رهبری مستقل پیش برود و ائتلافی نداشته باشد. برخی احزاب هم وجود دارند که ممکن است در جبهه اصولگرایی به صورت مستقل وارد میدان شوند.

کریمی اصفهانی درباره احتمال حمایت اصولگرایان از لیست زنان گفت: برای ما مهم نیست چه کسی با چه اسامی لیست می دهد مهم برای ما شایسته بودن و درست کار کردن فرد است. احترام به زنان در دستور کار ماست و اگر لیست قابل قبول باشد، با توجه به حمایت حداکثری، انشاالله بتوانیم یک انتخابات پرشور داشته باشیم تا دل مقام معظم رهبری را شاد کنیم. با حضور حداکثری اقتدار ما در صحنه بین‌المللی نیز پررنگ‌تر می‌شود.

219218