شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#روسیه#شورای امنیت#اروپا

مدودف خطاب به بایدن: زوال عقل هم خوب چیزی است!

ایسنا نوشت: رئیس‌جمهور پیشین و معاون شورای امنیت روسیه امروز (دوشنبه) گفت: جو بایدن می‌خواهد مجددا رئیس‌جمهور آمریکا شود، کل اروپا را متحد کند و رئیس‌جمهور روسیه را زمین بزند. زوال عقل هم خوب چیزی است!

دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه که سابقا رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر این کشور هم بوده، در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: همه این موارد نامبرده شده جزو ماموریت رئیس‌جمهور آمریکا است و ما از روی سادگی فکر می‌کردیم که ماموریت رئیس‌جمهور آمریکا، تامین رفاه و آسایش آمریکایی‌ها می‌باشد.

وی در ادامه این پست نوشت: به هرحال، هیچکدام یک از این موارد رخ نخواهد داد و یکی از دلایلش این است که او اصلا فراموش کرده که چه چیزی گفته است! زوال عقل هم خوب چیزی است!

جو بایدن، پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا ماه‌هاست علائم زوال عقل را نشان می‌دهد؛ از گاف و اشتباه لفظی گرفته تا چرت زدن و به همراه داشتن دستور العمل‌های نحوه نشست و برخاست در مراسمات مختلف که توسط اطرافیانش برای او نوشته می‌شود و در چند مراسم توسط دوربین خبرنگاران شکار شده است.

او چندی پیش اذعان کرد که متوجه سن بالای خود است اما قصد شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ را دارد زیرا «دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا می‌خواهد دموکراسی این کشور را نابود کند».

۳۱۰۳۱۰