شهر خبر

توضیح روزنامه اعتماد درباره همزمانی انتشار گفت‌وگوی همسر داریوش مهرجویی با ماجرای قتل؛ وکیل خانواده مهرجویی می‌گوید در جریان مصاحبه بوده است

روزنامه اعتماد به نقل از وکیل داریوش مهرجویی نوشت:‌ در جریان گفت‌وگوی شما با همسر آقای مهرجویی هستم و همسر ایشان به من اطلاع داده بودند که مصاحبه‌ای در این خصوص با روزنامه داشتند.

توضیح روزنامه اعتماد درباره همزمانی انتشار گفت‌وگوی همسر داریوش مهرجویی با ماجرای قتل؛ وکیل خانواده مهرجویی می‌گوید در جریان مصاحبه بوده است
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ۰۹:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه اعتماد درباره همزمانی انتشار گفت‌وگوی همسر داریوش مهرجویی با ماجرای قتل توضیح داده است.

به گزارش اعتماد، پس از انتشار مطلبی در مورد سرقت خانه داریوش مهرجویی توسط فردی ناشناس با چاقو که در شماره 5602 روز گذشته این روزنامه منتشر شد، کاربران در فضای مجازی و حتی برخی رسانه‌ها واکنش‌های منفی از خود نشان دادند و این همزمانی را عجیب عنوان کردند.

حالا «اعتماد» لازم می‌داند درباره این همزمانی توضیحاتی را ارایه دهد؛ هفته گذشته مرحومه وحیده محمدی‌فر، همسر داریوش مهرجویی از تهدید با چاقو از سوی فردی ناشناس در مقابل در ورودی خانه‌شان در صفحه اینستاگرام خود خبر می‌دهد.

در پی انتشار همین پست خبرنگار «اعتماد» برای پیگیری بیشتر با همسر داریوش مهرجویی به گفت‌وگو می‌پردازد و این گفت‌وگو به بهانه اخبار سرقت از افراد سرشناس در روز شنبه به چاپ می‌رسد. «اعتماد» تذکر می‌دهد ویس (صدای) مرحومه وحیدی‌فر در روزنامه موجود است و در صورت نیاز در اختیار مراجع ذی‌ربط قرار خواهد گرفت.

این روزنامه در ادامه به نقل از حنیف سروری، وکیل مرحوم داریوش مهرجویی نوشت: «در جریان گفت‌وگوی شما با همسر آقای مهرجویی هستم و همسر ایشان به من اطلاع داده بودند که مصاحبه‌ای در این خصوص با روزنامه داشتند. پدر بنده هم که وکیل هستند پس از تهدید هفته گذشته آنها توسط فردی ناشناس با چاقو به آنها گفته بود که به تهران بیایید که آنها هم نیامدند. یعنی روز جمعه 21 مهر ماه متوجه شدیم که این اتفاق افتاده است. پس از آن می‌خواستیم در اداره آگاهی پرونده تشکیل دهیم که نشد... از پلیس هم پیگیری کردیم پرونده‌ای مبنی بر این موضوع تشکیل نشده است. مرحومه قصد داشته با 110 تماس بگیرید، اما دیگر تماسی نگرفته و گزارشی ارایه نداده است.»

او به سوال که آیا امکان دارد پای شخصی آشنا (کارگر یا نگهبان خانه) در این حادثه در میان باشد؟ گفت: هنوز هیچی مشخص نیست. به قدری این اتفاق وحشتناک است که حد ندارد. یعنی یک آشنا چطور می‌تواند این رفتار را با این خانواده داشته باشد.