شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#زلاتان#جواب

عکس‌| پاسخ کنایه‌آمیز بالوتلی به انتقادات زلاتان

عکس‌| پاسخ کنایه‌آمیز بالوتلی به انتقادات زلاتان

ورزش سه نوشت: ماریو بالوتلی در جواب انتقاد زلاتان ابراهیموویچ، همبازی سابقش در اینتر، با عکس چمپیونزلیگی که زلاتان موفق به فتح آن نشد، به او طعنه زد.

ابراهیموویچ امروز در یک فستیوال ورزشی حاضر شد و با مجری برنامه از گاتزتا دلو اسپورت در مورد مسائل مختلفی گفت و گو کرد، از جمله هم تیمی سابقش بالوتلی. او در مورد مهاجم پرحاشیه ایتالیایی گفت: "وقتی یک بازیکن جوان فرصت دارد تا از استعداد خود حداکثر استفاده را بکند اما این کار را نمی‌کند، حیف است. بالوتلی فرصت‌های زیادی داشت و همه آنها را از دست داد، فقط استعدادش را دور انداخت. این حقیقت است."

1940439

این اظهارات به مذاق بالوتلی خوش نیامد و او در استوری اینستاگرامش تصویری از خودش با جام چمپیونزلیگ منتشر کرد. جامی که او موفق شد آن را با تیم اینتر در سال 2010 فتح کند. زلاتان یک سال قبل اینتر را ترک کرده بود و نتوانست با این تیم قهرمانی را تجربه کند و هیچ وقت بعد از آن هم موفق به رسیدن به جام چمپیونزلیگ نشد. بالوتلی برای اینکه اطمینان حاصل کند که پیامش به زلاتان منتقل می شود، او را هم در عکس خودش تگ کرد!

بالوتلی 32 ساله بعد از ترک لیورپول در سال 2016، سیر نزولی را در دوران فعالیتش طی کرد و هم اکنون در تیم آدانا دمیراسپور ترکیه توپ می‌زند.

258 258