شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#چین#سفر#هفته#چقدر#هزینه#دارد؟#جدول

سفر یک هفته ای به چین چقدر هزینه دارد؟ + جدول

سفر یک هفته ای به چین چقدر هزینه دارد؟ + جدول

در این گزارش قیمت جدید تورهای گردشگری به مقصد چین را مورد بررسی قرار دادیم.

کشور چین یک کشور در شرق آسیا است و با پرجمعیت‌ترین کشور دنیا شناخته می‌شود. پکن به‌عنوان پایتخت این کشور بزرگ و شانگهای به‌عنوان شهر اقتصادی مهم آن شناخته می‌شوند. چین دارای فرهنگ بی‌نظیری است که در تمامی بخش‌های زندگی مردم آن نمایان است. این کشور با تاریخ و فرهنگ غنی، طبیعت زیبا، جاذبه‌های تاریخی و معماری خاص، غذاهای شهرت‌دار و صنعت قوی خود به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب جهان شناخته می‌شود.

سفر به سرزمین چشم‌بادامی‌ها سراسر شور و هیجان است و تجربه دلچسبی است که هرگز تکراری نمی‌شود. چین کشوری با تمدنی کهن است که هر گوشه و کنارش نشان از اصالتش دارد. پس طبیعی است هرکسی آرزویش این باشد که روزی بتواند به این سرزمین زیبا و خوش آب و هوا سفر کند. اما دغدغه خیلی‌ها این است که قبل از هر اقدامی بتوانند یک برآورد درست از هزینه سفر به چین داشته باشند، تا با یک حساب دو دو تا ببینند چطور و با چه بودجه‌ای می‌توانند سفر خود را آغاز کنند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش تور مسافرتی چین در این هفته، برای ۷شب سفر به چین و اقامت در هتل Holiday Inn Guangzhou South قیمت اتاق 2 تخته مبلغ۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان است و قیمت اتاق 1 تخته مبلغ ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

بررسی هزینه های تور گردشگری چین ویژه مهر ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

قیمت تورهای چین ( مهر ماه ۱۴۰۲)

هتل درجه هتل مدت اقامت نوع اتاق قیمت / تومان
Holiday Inn Guangzhou South ۴ ۱۱ شب ۲ تخته ۱۱۹,۰۰۰,۰۰۰
۱ تخته ۱۳۸,۰۰۰,۰۰۰
Dongfang Hotel Guangzhou ۵ ۹ شب ۲ تخته ۱۲۲,۰۰۰,۰۰۰
۱ تخته ۱۴۲,۰۰۰,۰۰۰
Holiday Inn Guangzhou South ۴ ۷ شب ۲ تخته ۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
۱ تخته ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰