شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##انصراف#قطری‌ها#خرید#منچستر‌#یونایتد

انصراف قطری‌ها از خرید منچستر‌ یونایتد

انصراف قطری‌ها از خرید منچستر‌ یونایتد

گزارش‌ها حاکی از این است که شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، بانکدار قطری، از خرید منچستر‌یونایتد کناره‌گیری کرده است.

چندین رسانه روز شنبه گزارش دادند که شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، مقام رسمی قطر پیشنهاد خود را برای تیم لیگ برتر منچستریونایتد پس گرفته است که آخرین تغییر برای مالکان امریکایی میلیاردر فعلی باشگاه است که به دنبال بزرگترین فروش یک تیم فوتبال هستند.

شیخ جاسم اوایل امسال پیشنهادی ۶ میلیارد دلاری را برای منچستریونایتد به خانواده گلیزر ارائه کرد. با این حال، منابع به ESPN گفتند که او معتقد است که قیمت درخواستی امریکایی‌ها بیش از ۷ میلیارد دلار بسیار بالا است، با توجه به اینکه ارزش این تیم در بازار آزاد ۳.۳ میلیارد دلار از طریق سهام آن در بورس اوراق بهادار نیویورک است.

به گزارش گاردین و اسکای نیوز، این احتمال وجود دارد که شیخ جاسم دوباره با قیمتی کمتر وارد مذاکره شود.

این کناره گیری باعث می‌شود جیمز رتکلیف، ثروتمندترین فرد بریتانیا، به عنوان تنها خریدار احتمالی شناخته شده دیگر منچستریونایتد باقی بماند، هرچند گزارش‌های اخیر بلومبرگ نشان می‌دهد که این میلیاردر ممکن است در ابتدا تنها ۲۵ درصد از سهام این تیم را خریداری کند و گلیزرها را به شدت درگیر کند.

«رتکلیف» همچنین ارزش منچستریونایتد را در حدود ۶ میلیارد دلار ارزیابی می‌کند که مطابق با ارزش‌گذاری رسانه فوربز از این باشگاه است که دومین تیم فوتبال باارزش در جهان است و پس از رئال مادرید اسپانیا قرار دارد.