شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##عکس|#اسطوره#شیاطین#سرخ#خواننده#شد!

عکس| اسطوره شیاطین سرخ خواننده شد!

عکس| اسطوره شیاطین سرخ خواننده شد!

اریک کانتونا از انتشار اولین آلبوم موسیقی خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این اسطوره ۵۷ ساله در ماه ژوئن اعلام کرد که به دنیای موسیقی روی آورده است و آلبوم موسیقی او به نام "I'll Make My Own Heaven" قرار است در 20 اکتبر منتشر شود.این آلبوم شامل آهنگ هایی به زبان انگلیسی و فرانسوی است. اسطوره سابق منچستریونایتد پیش از این در طول دوران بازی خود برای شیاطین سرخ با لگد زدن به هوادار حریف و انتقاد از سرمربی تیم ملی فرانسه با انتقادات زیادی مواجه شده بود. اما کانتونا پس از آویختن چکمه هایش در سال ۱۹۹۷ دست خود را به طور حرفه ای به سمت دنیای هنر و تئاتر، سینما و نقاشی روی آورد.

عکس| اسطوره شیاطین سرخ خواننده شد!

او اکنون تعدادی آهنگ ساخته است و تور خود را اواخر این ماه میلادی آغاز خواهد کرد. کانتونا پس از اعلام انتشار اولین آلبوم خود قبل از تور فروش خود بار دیگر جهان فوتبال را تحت تاثیر داد. آلبوم این اسطوره فرانسوی قرار است در ۲۰ اکتبر منتشر شود و سپس مهاجم سابق منچستریونایتد یک تور پنج روزه را در منچستر، لندن و دوبلین آغاز خواهد کرد.

کانتونا در توصیف عشق خود به موسیقی نویسی می گوید: " نوشتن آهنگ راهی برای گذران روزهای زندگی من است. در طول قرنطینه کرونا، بالاخره موفق شدم آموختن گیتار را جدی بگیرم، و با اینکه هنوز گیتاریست ضعیفی هستم، به اندازه کافی اعتماد به نفس داشتم که بتوانم چند آهنگ را به شکلی درست بسازم."

257 251