شهر خبر

گلایه قهرمان حمله تروریستی شاهچراغ از قولی که به او داده شد و عملی نشد!

فرزاد بادپا، همان قهرمان نام آشنای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ از بدقولی مسئولین گلایه کرد.

گلایه قهرمان حمله تروریستی شاهچراغ از قولی که به او داده شد و عملی نشد!
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۲۲:۱۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

باشگاه خبرنگاران نوشت: فرزاد بادپا همان نیروی خدماتی حرم شاهچراغ (ع) است، کسی که با فداکاری خود توانست تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود را متوقف کند. پس از این اتفاق نگاه ها به او فرق کرد کار به جایی رسید که مسئولان نام آشنای دولت و کشور برای تشکر از کار این بزرگمرد به دیدارش رفتند و پای صحبتهایش نشستند، در همین دیدارها بود که وعده‌هایی هم داده شد.

نزدیک به دو ماه است که از این حادثه می گذرد به بهانه‌ پیگیری وعده‌های مسئولان عالی رتبه در کشور؛ در دیداری دوستانه پیگیر وعده‌هایی که در جریان این اتفاق به او دادند، شدیم.

همان چیزی که فکر می کردیم بود، فرزاد بادپا بازهم در ابتدای صحبتش گفت تا همیشه حافظ وطن و ناموس آن خواهد بود و عاشقانه برای دفاع از آن خواهد جنگید.

او در ابتدای صحبتش گفت: پس از این اتفاق آرزو کردم کاش از روز اول رسانه‌ها و خبرنگاران تصویرم را پخش نمی‌کردند و گمنام می‌ماندم، من اینکار را برای خدا انجام دادم، اما رسانه‌ها با پخش مصاحبه و تصویرم، بنده را بزرگ نشان دادند در حالی که اگر در گمنامی به سر می‌بردم، روال زندگی عادی خود را سپری می‌کردم.

بادپا که معتقد است باید با قهرمانان واقعا قهرمانانه رفتار کرد نه در حد زبانی، گفت: من از کسی انتظار پیشنهادی نداشتم و بیشتر دنبال آرامش هستم، اما قولی در خصوص دیدار  با رهبرمعظم انقلاب به بنده داده شد که هنوز محقق نشده است.

او اضافه کرد: بسیاری تصورشان این است که پس از این حادثه، به بنده خانه و زمین و ... داده شده در حالیکه ۲۰ مهر امسال طی مراسمی در باغ عفیف آباد شیراز با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون رئیس جمهور در امور بانوان یک قطعه زمین به بنده اهداء شد.

بادپا ضمن قدردانی از مسئولان و تقاضای اینکه وعده‌هایشان عملی شود، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و دانشگاه علوم پزشکی شیراز قول هزینه درمان بیماری مادرم که دیالیز می‌شود را به ما دادند، اما پس از گذشت زمان، ماجرا به فراموشی سپرده شد.