شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روسیه

کشته و مفقود شدن ۲۴ تبعه روس در اراضی اشغالی

مهر نوشت:سفارت روسیه در سرزمین‌های اشغالی امروز از کشته و مفقود شدن ۲۴ تبعه این کشور در اراضی اشغالی خبر داد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سفارت روسیه در سرزمین های اشغالی امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: در جریان درگیری ها میان فلسطین و (رژیم) اسرائیل، ۱۶ شهروند روس با تابعیت دوم اسراییلی کشته شدند.

در بیانیه صادره از سوی سفارت روسیه در سرزمین های اشغالی در این باره آمده است: ۸ روس در جریان تشدید درگیری ها میان فلسطین و (رژیم) اسرائیل مفقود شده اند.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می کند: دست کم یک شهروند روسیه که تابعیت اسرائیلی نیز دارد، در لیست اسرای نوار غزه قرار دارد.

عملیات طوفان الاقصی ضربه مهلکی را به پیکره رژیم صهیونیستی وارد آورد و شکست غیرقابل ترمیمی را در ابعاد نظامی و اطلاعاتی به تل آویو تحمیل نمود. با این حال، صهیونیست‌ ها راهی جز کشتار غیرنظامیان در غزه برای فرار از این شکست بزرگ در پیش روی خود نمی‌ بینند.

در همین راستا، حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق شمالی، شرقی و غربی نوار غزه در حالی برای چندمین روز پیاپی ادامه دارد که اشغالگران صهیونیست تعمدا کادر درمانی و خبرنگاران و نیروهای خدماتی در این منطقه را هدف قرار می‌دهند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ۶۶ درصد از شهدای حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند

۳۱۰۳۱۰