شهر خبر

هشدار جدی یک عضو کمیسیون امنیت ملی؛ حملات وحشیانه اسرائیل ادامه یابد جبهه جدیدی در مقابل آن شکل خواهد گرفت

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هشدار داد: در صورت ادامه عملیات وحشیانه رژیم اسرائیل علیه مردم غزه جبهه جدیدی به مراتب هوشمندانه‌تر و سخت‌تر در برابر این رژیم شکل خواهد گرفت.

هشدار جدی یک عضو کمیسیون امنیت ملی؛ حملات وحشیانه اسرائیل ادامه یابد جبهه جدیدی در مقابل آن شکل خواهد گرفت
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۱۰:۱۵:۰۰
اعتمادآنلاین |

فداحسین مالکی نماینده مجلس در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد حملات وحشیانه علیه مردم مظلوم غزه هستیم. حملات ددمنشانه اسرائیل به نوار غزه شرایط را پیچیده‌تر می‌کند و موجی از نفرت را علیه اسرائیل به وجود آورده است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: دنیا بداند اگر اسرائیل به عملیات وحشیانه خود ادامه دهد قطعا جبهه جدیدی در مقابل اسرائیل تشکیل خواهد شد که این جبهه به مراتب سخت‌تر و هوشمندانه‌تر از جبهه ۱۹۷۳ -که ائتلاف اعراب در برابر اسرائیل بود- خواهد شد. انتظار می‌رود که دنیا به هشدار مصر و قطر و عربستان سعودی توجه کند.  ادامه این حملات وحشیانه به پهنای همه جهان اسلام می‌رود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان ملل وظیفه خطیری در این موضوع دارد. انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر این عملیات وحشیانه قطع شود.

مالکی گفت: زلزله خانمان سوز هرات یکی از مرگبارترین حوادث قرن اخیر بوده که در مرحله اول بیش از ۴۵۰۰ نفر و در مرحله دوم بیش از ۲۵۰۰ نفر فوت کردند