شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#افزایش قیمت

افزایش قیمت این برند نوشابه در راه است

افزایش قیمت این برند نوشابه در راه است

شرکت صنایع غذایی آمریکایی پپسی کو با افزایش پیش‌بینی سود در سال ۲۰۲۳ قیمت‌ها را افزایش خواهد داد زیرا تقاضای ثابت افزایش می‌یابد.

پپسی یکی از برندهای معروف نوشابه در سراسر جهان است. این برند در سال ۱۸۹۸ توسط یک داروساز به نام کال بردام در ایالات متحده آمریکا تأسیس شد. نام پپسی از مواد اولیه آن یعنی پپتین و پایسین گرفته شده است. این نوشابه با طعم شیرین و نوعی از کربناته کردن آب، بسیار محبوب شده است و در سراسر جهان به فروش می‌رسد. پپسی در طول سالیان متمادی به یکی از برندهای معروف و محبوب در صنعت نوشابه تبدیل شده است و همواره به دنبال ارائه محصولات جدید و بهبود کیفیت محصولات خود است.

شرکت پپسی اعلام کرد که با وجود افزایش‌های متعدد که باعث شد این غول تنقلات و نوشیدنی‌ها پیش‌بینی سود خود را برای سال ۲۰۲۳ برای سومین بار متوالی افزایش دهد، تقاضا برای سال آینده افزایش پیدا کرده است.

سهام این شرکت نزدیک به ۲ درصد افزایش یافت.

هیو جانستون، مدیر امور مالی این شرکت در مصاحبه‌ای با رویترز گفت: «با ورود به سال آینده، سطح اندکی از افزایش قیمت‌ها در راه است.» البته متوسط قیمت‌ها در سه ماهه منتهی به ۹ سپتامبر ۱۱ درصد افزایش یافت.

بر اساس گزارش رویترز، پپسی و رقیبش کوکاکولا از تسلط خود بر بازار جهانی نوشیدنی‌های گازدار و همچنین مصرف‌کنندگان مقرون به صرفه سود برده‌اند.