شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#خبرنگاران

شهادت یک خبرنگار در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب‌الله بیانیه داد

شهادت یک خبرنگار در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب‌الله بیانیه داد

فارس نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به گروهی از خبرنگاران و عکاسان در جنوب لبنان، یک خبرنگار را به شهادت رساند.

شبکه «الجزیره»، شامگاه امروز (جمعه)، خبر داد نیروهای رژیم صهیونیستی گروهی از خبرنگاران را در منطقه «علما الشعب» در جنوب لبنان هدف حمله قرار داده‌اند.

الجزیره با اشاره به اینکه ارتش رژیم صهیونیستی خودروی گروهی از خبرنگاران را در منطقه مذکور هدف قرار داده، خبر داد در این حمله یک خبرنگار به شهادت رسیده و ۳ تن دیگر از جمله یک عکاس و خبرنگار این شبکه مجروح شده‌اند.

منابع صهیونیستی، عصر امروز، از تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود به چند مقر این رژیم در خط مرزی با لبنان تیراندازی شده‌ است.

روزنامه «العربی الجدید» به نقل از یک منبع در سازمان اطلاعات لبنان خبر داده بود حمله از سوی گروه‌های فلسطینی مستقر در جنوب لبنان انجام شده است.

جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای حمله فجیع رژیم صهیونیستی به گروهی از خبرنگاران و عکاسان در مرز لبنان را محکوم کرد.

مقاومت اسلامی لبنان ضمن محکومیت این حمله فجیع اعلام کرد: «آنچه نیروهای اشغالگر اسرائیل انجام دادند، ادامه تجاوزات جنایتکارانه آن‌ها علیه سازمان‌های رسانه‌ای غزه و نابودسازی مقر و مراکز آن‌ها و کشتار تعداد زیادی از کارکنان آن‌هاست که با هدف جلوگیری از انتقال تصاویر جنایت‌ها و تجاوزات وحشیانه علیه غیرنظامیان بی‌گناه صورت می‌گیرد».

مقاومت اسلامی لبنان در ادامه به خبرگزاری «رویترز»، شبکه «الجزیره»، خبرگزاری فرانسه و تمام خبرنگاران آزاده و خانواده این خبرنگار شهید تسلیت گفت و از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل مسألت کرد.

حزب‌الله از تمام سازمان‌های رسانه‌های، حقوق‌بشری و حقوقی خواست این تجاوز رژیم صهیونیستی و همچنین جانبداری آشکار و کور برخی مؤسسات به‌اصطلاح «جهان آزاد» را در کنار قاتلان، جنایتکاران و تجاوزکاران محکوم کنند.

مقاومت اسلامی لبنان در پایان تاکید کرد این جنایت فجیع و هرگونه تعرض به امنیت مردم و کشور لبنان بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

۳۱۱۳۱۱