شهر خبر

حزب‌الله: در آمادگی کامل قرار داریم / به وقت مناسب وارد عمل می‌شویم

حزب‌الله: در آمادگی کامل قرار داریم / به وقت مناسب وارد عمل می‌شویم

تسنیم نوشت: شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز جمعه در تجمع همسبتگی با مردم فلسطین و حماسه الاقصی گفت، «طوفان الاقصی» نتیجه طبیعی یک زمان طولانی از فساد و اشغالگری و جنایات صهیونیست‌ها بر روی زمین است.

معاون دبیرکل حزب الله افزود: رژیم اسرائیل تمام جنایات خود را با نظارت بین‌المللی مرتکب شده و عملیات طوفان الاقصی با این هدف  انجام شد که به این رژیم بگوید دیگر نمی تواند به چنین رویه ای ادامه دهد.

نعیم قاسم در ادامه اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی یک عملیات موفقیت آمیز و یک مرحله تاریخی و درخشان است که برای آینده جاودان خواهد بود. معاون دبیر کل حزب الله عملیات الاقصی را چراغ راهی برای تمام آزادگان دانست.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که حزب الله در آمادگی کامل به سر می‌برد و زمانی که وقت آن برسد دخالت می‌کند.

این مقام حزب الله با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قابل بقا نیست و این ثابت خواهد شد، گفت: جنایتکار اول، «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا است و آن‌ها در حال ارسال ناوهای خود هستند و با این کار می‌خواهند چه کسی را بترسانند؟ ما از شما نمی‌ترسیم و مقابله می‌کنیم تا مقاومت در این سرزمین باقی بماند.

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر اینکه آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، جنایات سازمان یافته و قتل عام کودکان و غیرنظامیان است، گفت: صهیونیست‌ها خانه‌ها را ویران و کودکان و زنان را به شهادت می‌رسانند که اقدامی جنایتکارانه با حمایت آمریکا و اروپا و دیگران است.

از روز شنبه (۱۵ مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیاتی موسوم به طوفان الاقصی را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی ۱۹۴۸ نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضد اسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

در نتیجه این عملیات، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند شمار تلفات صهیونیست‌ها در نتیجه عملیات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس به ۱۵۰۰ نفر رسید. صهیونیست‌ها همچنین از زخمی شدن ۳۴۰۰ نفر تا این لحظه خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد که شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی به ۱۵۷۲ نفر رسیده است. این وزارتخانه شمار مجروحان را هم ۷۶۲۶ نفر اعلام کرد.

۳۱۱۳۱۱